Operativ inköpare
ValueOne AB / Inköpar- och marknadsjobb / Arboga
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Arboga,
Kungsör,
Köping,
Hallstahammar,
Eskilstuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos ValueOne AB i Arboga,
Hallstahammar,
Eskilstuna,
Örebro,
Lindesberg eller i
hela Sverige ValueOne söker en Operativ inköpare till ett konsultuppdrag hos vår kund i Arboga. Uppdraget ska tillsättas omgående.
ValueOne är specialister inom Supply Chain Management - inköp och logistik. Vi erbjuder våra kunder tjänster inom tre affärsområden: uthyrning och rekryteringsstöd inom vårt specialistområde samt verksamhetsutveckling av företags funktion för Supply Chain avseende strategi, modell, metod, process, organisation och kompetens.
Vi kan erbjuda en mängd olika uppdrag på alla nivåer inom Supply Chain Management. Som konsult hos ValueOne ingår du i ett professionellt och driftigt team bestående av de främsta konsulterna inom inköp och logistik. Väljer du att gå med i vårt team erbjuds du:
en marknadsmässig lön, som du själv kan påverka
marknadsmässig tjänstepension
Sjuk- och vårdförsäkring
friskvårdsbidrag
personlig coachning och karriärrådgivning
nätverksträffar med kompetenta kollegor och Supply Chain professionals genom återkommande event och föreläsningar
kompetensutveckling genom världsledande individanpassade utbildningar och kurser inom Supply Chain tack vare vårt partnerskap med CIPS (www.cips.org).
Om rollen
Som Operativ inköpare ansvar för inköp av material till företagets produktion. Arbetet innefattar orderläggning, uppföljning av leveranstider, system- och artikelunderhåll och planering för dina tilldelade artiklar. Du ansvarar även för uppföljning av leveranser och reklamationshantering.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Orderläggning och registrering av orderbekräftelser.
Upprätta kostnadskalkyler och följa upp leveranser.
Löpande återkoppling till kundansvariga.
Flödesoptimering och uppföljning av kvalitet och kostnad på levererat material.
Hantering av reklamationer samt kreditfakturor.
Uppdatera affärssystemet (lägga till/ ta bort produkter).
Föreslå alternativa lösningar för materialanskaffning.
Bidra med input till förbättringsarbete.
Erfarenhet och kompetens
För att du ska bli aktuell för den här rollen krävs det att du har erfarenhet inom operativt inköp, gärna med bakgrund från tillverkande Industri. Eftergymnasial utbildning inom exempelvis inköp, industriell ekonomi, teknik eller liknande är meriterande men inte ett krav. Som person är du snabblärd och kommunikativ. Rollen kräver flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Ansökan
Ansökan och CV skickar du in via vår hemsida:
http://valueone.se/aktuella-jobb/. Vi hanterar ansökningar och tillsätter tjänster löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om uppdragen är du välkommen att kontakta Johanna Hallnemo på telefon: 072-143 23 79.
Ersättning Månadslön - Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-12-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Valueone AB (org.nr 556787-5264),
http://www.valueone.se Arbetsplats ValueOne AB
Jobbnummer 8218422
Observera att sista ansökningsdag har passerat.