Operational Excellence Manager till Skånska Byggvaror i Ängelhol

Workz Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Workz Sweden AB i Helsingborg, Ängelholm, Malmö, Borås, Göteborg eller i hela Sverige

Vill du driva förändringar och optimera kundservice på ett framgångsrikt företag i Skåne? Till vår kund Skånska Byggvaror söker vi en Operational Excellence Manager med ansvar för att driva strukturellt utvecklingsarbete inom företagets kundservice.

Om Skånska Byggvaror

Skånska Byggvaror har siktet på att bli marknadsledande inom Garden Living och är redan idag störst i Sverige på gör-det-själv-marknaden för förädlade byggvaruprodukter. Bolaget säljer ett ex. uterum, växthus, spa, dörrar, fönster, förvaringslösningar etc, allt under eget varumärke. Genom egen produktutveckling och tillverkning, har Skånska Byggvaror kontroll på hela kedjan från produktidé till slutkund. Skånska Byggvaror är ett lönsamt, onlinebaserat nordiskt bolag som erbjuder ett noga utvalt och prisvärt sortiment till hemmafixare, huvudsakligen genom sin webbplattform som har över sex miljoner besök årligen. Vi möter våra kunder i våra omnikanaler webb, butik och telefon.

Den vi söker

Vi söker dig som vill bidra till Skånska Byggvarors fortsatta utveckling framåt genom att identifiera och analysera samt driva och utveckla arbetssätt, rutiner och processer inom kundserviceavdelningen i syfte att förbättra kundupplevelsen.
Du behöver inte ha tidigare erfarenhet av kundservice, däremot bör du ha erfarenhet av att arbeta med verksamhets- och processoptimering med goda resultat. Det är meriterande om du tidigare har jobbat med komplexa produkter och längre kundresor.

Vi tror också att du:

• Är van att samarbeta med olika delar av verksamheten för att nå gemensamma affärsmål
• Har relevanta erfarenheter av analys och utvecklingsarbete
• Är en van kravställare mot IT
• Har relevant eftergymnasial utbildning

Du ska ha en stark analytisk och kommunikativ förmåga och van att arbeta såväl självständigt som i team som spänner över flera olika funktionsområden.

Ansvarsområden

• Identifiera och analysera ex. förbättringspotential i ärendehantering, systemutnyttjande, resursplanering och arbetsfördelning
• Säkerställa att rätt arbetsprocesser och stödsystem implementeras och används för att ge en optimal kundupplevelse
• Ansvar för löpande förbättringsarbete och implementering av löpande utveckling

Du kommer ingå i ledningen för Skånska Byggvarors kundservice.

Övrig information

Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Rollen är placerad i Ängelholm och tillsätts snarast möjligt. Det är Skånska Byggvarors önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Workz som är ansvariga för rekryteringen. Har du frågor gällande rollen eller processen kontakta: rekrytering@workz.se

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2021-05-15

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-05-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Workz Sweden AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Workz Sweden AB (org.nr 556938-3788)

Jobbnummer
5722388

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Workz Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Workz Sweden AB: