Områdesansvarig till HomeMaid

Adecco Sweden AB / Städarjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla städarjobb i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Tierp eller i hela Sverige

Längtar du efter en fartfylld arbetsmiljö och brinner för att skapa och bevara goda relationer? Trivs du med att vara en ledare som motiverar och får med personalen i arbetet? Har du förmågan att lösa problem och jobba serviceinriktat mot kunder? Då kan du vara den person som vi söker till vår kund HomeMaid i Gävle!

Publiceringsdatum
2018-06-15

Om tjänsten
Som områdesansvarig fyller du en viktig funktion då du är HomeMaids ansikte utåt mot existerande och blivande kunder samt i samordningen och utvecklingen av driften. Du är en engagerande ledare för medarbetarna i teamet.

I din roll som områdesansvarig kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Säkra en effektiv och trygg daglig drift omfattande schemaläggning, tidsrapportering, prissättning mm.
• Etablera, underhålla och upprätthålla kundrelationer, genomföra kundbesök, kvalitetsmätningar och kvalitetsuppföljning.
• Leda och entusiasmera personalen, rekrytera och utbilda.
• Merförsäljningsaktiviteter och marknadsbearbetning.
• Delta i utvecklingsprojekt för HomeMaids räkning, både hemma och på annan ort

Du jobbar tätt tillsammans med regionchefen för Gävle och Sundsvall. Du tycker om att ta ansvar och att ta ett helhetsgrepp över verksamheten!

Om dig
Vi söker dig som har:

• Erfarenhet från serviceverksamhet där du arbetat för att skapa nöjda kunder och mot resultat.
• Förmåga att arbeta självständigt, med integritet och stundtals under press.
• Förståelse för ekonomiska samband, kunna analysera dessa för att ha som bas i verksamhetsförbättringar och hur du mer effektivt driver affären.
• Din kreativitet och framåtanda driver dig att ständigt vilja förbättra för dina kunder, för personalen och du uttrycker dig väl i tal och skrift.
• Du har en gymnasieutbildning och gärna någon kurs i ledarskap, coachning eller liknande. Du har även arbetat med affärs- och planeringssystem och uttrycker dig väl i tal och skrift. B-körkort fordras.

Vidare ser vi att du en person som är trygg i dig själv, har tidigare erfarenhet av ledarskap. Är du serviceinriktad, problemlösare och drivande ord som beskriver just dig? Då passar du perfekt hos HomeMaid!

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet

Om HomeMaid
HomeMaids affärsidé är att skänka lite magi till våra kunders vardag genom att avlasta dem bekymret att hinna med både hem, jobb och familj. Vi tar ansvar för våra kunders hem, verkar och agerar lokalt utifrån de förutsättningar som råder just på orten. Vi kan vår stad! HomeMaid finns idag representerat på 18 orter och vi erbjuder våra hemservicetjänster till privatpersoner, företag och kommuner. HomeMaid har en omsättning på ca 220 MSEK.

Om anställningen
HomeMaid har i denna rekrytering valt att samarbeta med Adecco. Tjänsten som om är en rekrytering vilket innebär att du kommer att anställas direkt av HomeMaid. HomeMaid tillämpar 6 månaders provanställning. Frågor och ansökningar besvaras och behandlas av Adecco.

Om ansökan
Tjänsten har start så snart som möjligt och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
* Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

* Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.

* Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

* Ifall du är aktuell för tjänsten efter intervju med oss på Adecco kommer du att få träffa vår kund för en slutgiltig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Ulrika Struve tfn 023-70 55 96, ulrika.struve@adecco.se eller Annika Joelsson tfn 0223-65 20 53, annika.joelsson@adecco.se.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Områdesansvarig, chef, ledare, HomeMaid, Gävle, Adecco

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-25
Ange följande referens när du ansöker: ref-26351
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ulrika Struve 023-70 55 96
Annika Joelsson Annika.Joelsson@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Engelbrektsgatan 25
79160 FALUN

Kontorsadress
Engelbrektsgatan 25

Jobbnummer
4207422

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: