Office Support på 75% till företag i centrala Stockholm!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
2017-07-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Office Support på 75% till företag i centrala Stockholm!" (publicerad 2017-07-28) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du flexibel och initiativtagande? Har du erfarenhet inom servicearbete och är redo för nya utmaningar? Då har vi på Adecco tjänsten för dig på Sveriges ledande mediehus!

Publiceringsdatum
2017-07-05

Om tjänsten
Som Office Support kommer du att ha en varierad tjänst där den ena dagen inte är den andra lik. Du kommer bl.a. att ha hand om posthantering, inköp av kontorsmaterial, underhåll av lokalen, lunchbeställningar och kaffeautomater. Du kommer även att sköta administrationen kring passerkort, fakturor samt kring nyanställning/avslut. Vidare innebär rollen kontakt med städfirma, fastighetsägare och med växeln. Varannan fredag kommer du att fixa frukost till kontoret och det är även du som kommer att ansvara för inköp av mat och dryck vid t.ex. födelsedagar eller avtackningar.

Tjänsten är på 75% och arbetstiderna är måndag - fredag, 8:30-15:30. Du kommer att ha ett eget skrivbord i öppet kontorslandskap.

Om dig
Vi söker dig som är initiativrik och har god kommunikations- och prioriteringsförmåga. För att trivas i tjänsten som Office Support är du flexibel, energisk och detaljorienterad samt har förmåga att arbeta både självständigt och i ett team. Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet från servicebranschen och inom reception eller administration.

Om anställningen
Tjänsten som Office Support är ett konsultuppdrag som löper tillsvidare med start v. 32. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Nicole Andersson på nicole.andersson@adecco.se.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-07-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Nicole Andersson

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Jobbnummer
3592379

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: