Office Manager till bolag inom telekombranschen
Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2013-09-20FöretagetBolaget verkar inom telekombranschen och samägs av två kända mobiloperatörer. Vid starten ansvarade bolaget för att bygga ut och driva infrastrukturen, som möjliggjorde användandet av 3G-nät. Målet var då, att leverera en kostnadseffektiv nättäckning med hög kapacitet till ägarnas kunder, enligt krav. I takt med att nätet byggdes klart, har bolaget övergått till att ansvara för drift, underhåll och vidareutveckling av nätet. Bolagets mål idag är att erbjuda kunder den bästa tjänstetillgänglighet på marknaden.
Om jobbet
Till vår kund, söker vi nu en serviceinriktad och ambitiös Office Manager med hög integritet som ska sköta den dagliga driften på kontoret. Rollen är tredelad, där dina huvudsakliga ansvarsområden är att sköta receptionen och kontoret, ansvara för arkivet och fungera som VD-assistent. Du kommer att tillhöra enheten Finance men rapporterar både till VD och CFO i tillämpliga delar. Dina dagliga arbetsuppgifter kommer vara att:
• arkivera dokument
• föra in nya avtal i avtalsdatabasen
• uppdatera information på intranätet
• boka in resor och göra reseräkningar
• daglig posthantering, skicka bud och beställa varor till kontoret
• administrera företagets telefonabonnemang
• administrera företagets tjänstebilar
• kontaktperson till leverantörer inom administrationen
• sköta kontakten med fastighetsägaren i driftsärenden
• stämma av pensioner mot lönelistor
• attestera fakturor
• förnya fullmakter
• ta fram och distribuera underlag inför bolagsmöten
• kontakt med Bolagsverket vid förändringar i styrelsen
• interagera gentemot ägarrepresentanter i diverse praktiska ärenden
• boka konferenser
• ansvara för enklare HR-uppgifter med mera.
Möjligheter
Bolaget erbjuder en spännande arbetsmiljö med kompetenta kollegor. Du kommer in i ett bolag där de ser positivt på att du tar egna initiativ. Rollen erbjuder dig stort eget ansvar och möjligheten att utvecklas administrativt med stor variation på arbetsuppgifter.
KvalifikationerVi söker dig med tidigare erfarenheter från liknade arbetsuppgifter. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Du ska ha god datavana inom MS Office. Meriterande om du i din bakgrund har arbetat som exempelvis receptionist, VD-assistent/assistent, administratör, Office Manager.
Personliga krav
Vi söker dig som är prestigelös, serviceinriktad, noggrann och strukturerad, som trivs med att ta ansvar. Vi ser att du är utåtriktad och nätverkande, då du blir en av företagets kontaktytor mot ägarna. Då du kommer vara ?spindeln i nätet?, så ser vi gärna att du är ordningsam och villig att lära dig nya saker för att få den dagliga verksamheten att fungera.
Arbetstider, omfattning och tillträde
Anställningen är på heltid under kontorstider med tillträde snarast. Du kommer vara anställd som konsult hos Hero med goda möjligheter att bli överrekryterad. Ansökningar behandlas löpande.
Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.
http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=355Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Ninwa Youssef på telefon 08-400 25 860
Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duKlicka på denna länk för att göra din ansökanAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktNinwa Youssef, Konsultchef 08-400 25 247
rekrytering@hero.seFöretagHERO AB
AdressHERO AB
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
11763 STOCKHOLM
KontorsadressLiljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
STOCKHOLM
Jobbnummer 1658685
Observera att sista ansökningsdag har passerat.