Office Manager/ Administratör sökes till Selux

2Complete AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-06-27

Om företaget
Selux är en belysningstillverkare som funnits sedan 1948. De marknadsför och säljer designade, tekniska armaturer för offentlig miljö.

Som ett dotterbolag till Selux AG ansvarar de för den Skandinaviska marknaden. Det svenska bolaget bildades 1994 och har sedan dess haft fokus mot arkitekter, ljusdesigners, elkonsulter, kommuner och fastighetsägare. De ser sig först och främst som en samarbetspartner där de har som mål att skapa lyckade och uppskattade belysningslösningar.

Arbetsuppgifter
Vi söker dig som är kommunikativ och serviceinriktad och har förmåga att arbeta självständigt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att hantera ordrar, fakturor, offerter och reklamationer. Du har även en rådgivande och säljande roll gentemot kunderna och kommer vara ansvarig över växeltelefonen. Som administratör och Office manager har du rollen som spindeln-i-nätet, du organiserar, koordinerar och tar hand om de uppgifter som måste göras på kontoret. Du behöver vara noggrann och strukturerad, kunna arbeta proaktivt och bidra till utveckling av nya processer och rutiner.

Profil
Du har tidigare erfarenhet av administration och har gärna arbetat i projektform, vi ser det även som meriterande med erfarenhet av säljande kundkontakt. Du är en duktig kommunikatör på svenska och engelska såväl i tal och skrift.

För att lyckas i rollen är det viktigt att du är en driven och initiativtagande person, du ser positivt på att ha många arbetsuppgifter igång samtidigt och kan med god simultanförmåga byta fokus mellan dessa. Du är nyfiken, villig att utvecklas, du har hög integritet, är en social kameleont och mycket serviceminded. Du är prestigelös och ser möjligheten att påverka i de små detaljerna.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076- 869 30 48 alt. anna@2complete.se

Om 2Complete

2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi tillsätter tjänster inom hela tjänstemannaområdet från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-07-11
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 648
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Magnusson anna@2complete.se

Företag
2Complete AB

Adress
2Complete AB
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 33, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2926594

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: