Office Assistant / Receptionist till RaySearch Laboratories
Avanzera Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
2015-01-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Office Assistant / Receptionist till RaySearch Laboratories" (publicerad 2015-03-10) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vårt uppdrag:
För ett uppdrag på RaySearch Laboratories söker vi nu en Office Assistant/Receptionist till företagets nya, moderna huvudkontor på Sveavägen 44, där ca 120 av företagets ca 140 anställda jobbar.
RaySearch etablerades år 2000 och har idag skapat sig en världsledande ställning inom utveckling av mjukvara för strålterapi av cancer. Totalt använder för närvarande mer än 2 500 kliniker i drygt 65 länder runt om i värden RaySearchs produkter, därmed spelar RaySearch en viktig roll i kampen mot cancer.
Uppdraget ska påbörjas i februari och beräknas pågå i ca 6 månader med goda möjligheter till anställning hos kund.
Som konsult i Avanzera har du fast månadslön och betald semester.
Publiceringsdatum2015-01-28Dina arbetsuppgifterI rollen som Office Assistant/Receptionist kommer du att tillsammans med en kollega bemanna receptionen mellan 8-17. Du kommer att arbeta med sedvanligt receptionsarbete vilket bland annat innebär att:
• Besvara inkommande samtal och koppla vidare inom organisationen
• Förbereda lokaler, måltider och material inför möten
• Assistera med eventplanering
• Scanna in avtal och uppdatera telefonlistor
• Beställa kontorsmaterial
• Hålla ordning i gemensamma lokaler och utrymmen
• Boka resor och hotell till interna medarbetare
BakgrundVi söker dig som brinner för service och har tidigare erfarenhet av arbete i reception, som assistent på kontor eller liknande. Du är en god administratör som tycker om struktur. Eftersom RaySearch Laboratories verkar internationellt samt även har internationella kunder krävs det att du har mycket goda kunskaper i engelska, tal såväl som skrift. Goda kunskaper i Officepaketet är också en förutsättning för att lyckas i denna position.
Som person är du pigg, glad, självgående, ser vad som behöver göras och tar egna initiativ. Du drivs av att ge kunderna ett positivt och proffsigt bemötande. Du är prestigelös och har öga för detaljer. Vidare tycker du om att arbeta i ett högt tempo och du har förmågan att prioritera mellan arbetsuppgifter och snabbt omprioritera.
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på
www.avanzera.se eller
www.facebook.com/AvanzeraArbetstider och omfattningHeltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-02-11
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 476
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIda Pellmyr 08-54528304
FöretagAvanzera Bemanning AB
AdressAvanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm
KontorsadressBox 853, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2145824
Observera att sista ansökningsdag har passerat.