Office Assistant / Receptionist till RaySearch Laboratories

Avanzera Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
2015-01-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Office Assistant / Receptionist till RaySearch Laboratories" (publicerad 2015-03-10) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:

För ett uppdrag på RaySearch Laboratories söker vi nu en Office Assistant/Receptionist till företagets nya, moderna huvudkontor på Sveavägen 44, där ca 120 av företagets ca 140 anställda jobbar.

RaySearch etablerades år 2000 och har idag skapat sig en världsledande ställning inom utveckling av mjukvara för strålterapi av cancer. Totalt använder för närvarande mer än 2 500 kliniker i drygt 65 länder runt om i värden RaySearchs produkter, därmed spelar RaySearch en viktig roll i kampen mot cancer.

Uppdraget ska påbörjas i februari och beräknas pågå i ca 6 månader med goda möjligheter till anställning hos kund.

Som konsult i Avanzera har du fast månadslön och betald semester.

Publiceringsdatum
2015-01-28

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Office Assistant/Receptionist kommer du att tillsammans med en kollega bemanna receptionen mellan 8-17. Du kommer att arbeta med sedvanligt receptionsarbete vilket bland annat innebär att:

• Besvara inkommande samtal och koppla vidare inom organisationen
• Förbereda lokaler, måltider och material inför möten
• Assistera med eventplanering
• Scanna in avtal och uppdatera telefonlistor
• Beställa kontorsmaterial
• Hålla ordning i gemensamma lokaler och utrymmen
• Boka resor och hotell till interna medarbetare

Bakgrund
Vi söker dig som brinner för service och har tidigare erfarenhet av arbete i reception, som assistent på kontor eller liknande. Du är en god administratör som tycker om struktur. Eftersom RaySearch Laboratories verkar internationellt samt även har internationella kunder krävs det att du har mycket goda kunskaper i engelska, tal såväl som skrift. Goda kunskaper i Officepaketet är också en förutsättning för att lyckas i denna position.

Som person är du pigg, glad, självgående, ser vad som behöver göras och tar egna initiativ. Du drivs av att ge kunderna ett positivt och proffsigt bemötande. Du är prestigelös och har öga för detaljer. Vidare tycker du om att arbeta i ett högt tempo och du har förmågan att prioritera mellan arbetsuppgifter och snabbt omprioritera.

Bemanning med personligt engagemang:

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Arbetstider och omfattning
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-02-11
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 476
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ida Pellmyr 08-54528304

Företag
Avanzera Bemanning AB

Adress
Avanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2145824

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning AB: