Office Assistant på heltid till modernt designbolag

Ryska Posten Bemanning / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en Office Assistant som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är en tillsvidare tjänst på heltid med start 6 september. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN
Vill du arbeta på ett modernt designbolag och ha en "allt-i-allo" roll där du är spindeln i nätet på kontoret så är detta en tjänst för dig! Med start 6 september och tillsvidare söker vi dig som är social och prestigelös och vill arbeta heltid som Office Assistant. Tjänsten kräver att du är en självgående person med ett öga för detaljer. Vidare är du inte rädd för att ta i om det behövs och har alltid en positiv anda. Vi söker dig som tidigare arbetat med service i någon form och tycker det är roligt med varierade arbetsuppgifter samt ser detta som ett långsiktigt arbete. Du kommer sitta i fina och moderna lokaler i Bromma och arbetstiderna är sedvanliga kontorstider måndag-fredag mellan kl. 08:00-17:00.

Denna process hanteras utav Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla frågor går till oss. Du kommer vara anställd ambassadör hos oss och uthyrd till kund.

Arbetsuppgifter

Som Office Assistant kommer du exempelvis att:

• Hantera beställningar
• Vara behjälplig vid enklare ekonomifrågor
• Stötta andra avdelningar på kontoret
• Se till att det är snyggt och prydligt på kontoret
• Koordinera evenemang
• Boka resor, flyg och hotell

Och mycket mer!

VI SÖKER DIG SOM

• Har erfarenhet från servicebranschen
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat
• Är initiativtagande och driven

Det är meriterande om du:

• Arbetat i en liknande roll tidigare
• Har ett intresse för design

Som person är du självgående, ansvarstagande och positiv. Du är social och prestigelös samt har skinn på näsan.

ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2017-08-01

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63B
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B

Jobbnummer
3623319

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: