Nytt jobb! Serviceinriktad Administratör till Lindorff Göteborg

Lindorff Sverige AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Lindorff Sverige AB i Göteborg, Stockholm eller i hela Sverige

Vill du ha en varierad roll inom administration och back-office? Har du ett genuint intresse för service och tycker om att hjälpa kunder och kollegor? Är du en prestigelös person som tar tag i saker och ser vad som behöver göras? Vill du vara vårt ansikte utåt tillsammans med vår receptionist? Då ska du söka detta lediga jobb som Administratör i vår reception på Lindorff i Göteborg!

Om Lindorff
Lindorff grundades i Norge 1898 och har utvecklats till att bli ett av Europas ledande företag inom kredithantering. Företaget erbjuder tjänster i hela kedjan av kredithantering och relaterade tjänster som informationstjänster, betaltjänster, faktureringstjänster, inkassotjänster och köp av avskrivna fordringar. Lindorff Danmark, Estland, Finland, Sverige samt Intrum Justitia Norge ägs av, men opererar som, en fristående del inom Intrum Justitia. Tillsammans har de fem fristående bolagen 900 anställda. Läs gärna mer på www.lindorff.com

Arbetsuppgifter
I rollen som administratör tillhör du organisatoriskt back-office men kommer att ha din placering i receptionen tillsammans med vår receptionist. Dina arbetsuppgifter kommer innebära en blandning av arbetsuppgifter inom administration och service. Du kommer att ha egna arbetsuppgifter och ansvarsområden och även avlösa vår receptionist när hon inte är på plats.

De huvudsakliga arbetsuppgifterna innebär:

• Diverse administrativa uppgifter som att registrera ärenden, posthantering, gå igenom listor, skicka rekommenderade brev, viss ärendehantering i vårt inkassosystem mm
- Svara på telefonsamtal i växeln
- Mailfördelning av inkommande mail
- Avlösa i receptionen med att ta emot besökare, boka taxi, konferensservice mm


Vad krävs för tjänsten?
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter och service. För att vara rätt för rollen måste du ha goda datakunskaper och van användare av Officepaketet. Du har lätt för att lära nya system. Du har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.


Vem är du?
Du är en positiv och serviceinriktad person med humor som trivs med en blandning av administrativa arbetsuppgifter och service. Du är noggrann och bra på att organisera ditt arbete. Du klarar av ett stundtals högt arbetstempo och har förmågan att prioritera mellan olika arbetsuppgifter och klarar av att bli avbruten i ditt arbete. Du har förmågan att se vad som behöver göras och är initiativrik och tar tag i saker på egen hand. Du har en genuin känsla för service och trivs med att vara företagets ansikte utåt tillsammans med vår receptionist. Du är en social person som har lätt för att kommunicera i både tal och skrift. Vi tror att du har skaffat dig en personlig mognad och trygghet i dig själv genom tidigare arbets- och livserfarenhet.

Lindorff är ett värderingsstyrt bolag som lever efter värderingarna Professional, Customer-oriented, Performance-oriented och Caring. Värderingarna är grunden för Lindorffs verksamhet och sättet att vara och arbeta.


Vad erbjuds du i din nya tjänst?
Vi erbjuder dig en varierad och rolig roll i ett föränderligt bolag. Du får en tillsvidareanställning med provanställning direkt på Lindorff. Tjänsten är på heltid och dagtid och vi ser gärna start så snart som möjligt. Det är extra meriterande om du kan börja redan den 26/3.

"Vi välkomnar dig till ett spännande företag med höga mål och ambitioner. På Lindorff arbetar vi löpande med att utveckla och utmana oss själva. Vi erbjuder dig ett varmt företagsklimat, härliga kollegor samt bra förmåner och goda arbetsvillkor."
Om Lindorff
Lindorff grundades i Norge 1898 och har utvecklats till att bli ett av Europas ledande företag inom kredithantering. Företaget erbjuder tjänster i hela kedjan av kredithantering och relaterade tjänster som informationstjänster, betaltjänster, faktureringstjänster, inkassotjänster och köp av avskrivna fordringar. Lindorff Danmark, Estland, Finland, Sverige samt Intrum Justitia Norge ägs av, men opererar som, en fristående del inom Intrum Justitia. Tillsammans har de fem fristående bolagen 900 anställda. Läs gärna mer på www.lindorff.com

Hur söker jag tjänsten?
Du söker tjänsten via ansökningslänken nedan med registrerat CV. Registrera ditt CV via www.manpower.se. Intervju och anställningsprocess sker löpande. Vid tekniska frågor kring din ansökan vänligen kontakta Manpowers webbsupport på 020- 26 51 00. För frågor runt tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Sabina Svensson på
Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Publiceringsdatum
2018-03-14

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-21
Ange följande referens när du ansöker: 41268
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sabina Svensson sse@manpower.se 031-631552

Företag
Lindorff Sverige AB

Adress
Lindorff Sverige AB
41250
41250 1480

Kontorsadress
Fabriksgatan 11

Jobbnummer
4021753

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Lindorff Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Lindorff Sverige AB: