Nya äventyr med Viasats kundtjänst i Grekland? - Webhelp Nordic - Butikssäljarjobb i Östersund
Nya äventyr med Viasats kundtjänst i Grekland?
Webhelp Nordic / Butikssäljarjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla butikssäljarjobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda
Visa alla jobb hos Webhelp Nordic i Östersund

Är du ute efter nya, roliga utmaningar hos dina nästa arbetsgivare? Kanske till och med utomlands i en häftig huvudstad som Aten? Om det låter lockande bör du definitivt fortsätta scrolla.

Webhelp Nordic har nu en unik möjlighet att erbjuda dig som nyanställd för vårt uppdrag på Viasats kundtjänst att arbeta i Aten, Grekland, under en tid. På vårt nya, moderna kontor i Aten kommer vi ha ett team av medarbetare som kommer ingå i Viasats kundtjänst. Uppdraget i Aten är på 6 månader med chans till förlängning på 1 år, väl tillbaka i Sverige är du fortfarande anställd och arbetar från svensk mark på kontoret i Östersund.

Innan den planerade avfärden i juni kommer du få betald utbildning, hjälp att finna boende och komma till rätta i Aten. Du kommer arbeta med samma uppgifter som dina kollegor hemma i Sverige.

ARBETSUPPGIFTER

Dina arbetsuppgifter innefattar inkommande samtal från Viasats kunder. Ditt huvudfokus ligger på att bemöta kunderna med lyhördhet och engagemang samt att anpassa ditt bemötande utefter kundens behov. Samtalen är av blandad karaktär och kan exempelvis handla om önskade förändringar eller frågor om abonnemang eller produkter och tjänster. Tjänsten innefattar även sälj till nya och befintliga kunder.

FÖRSTA TIDEN HOS WEBHELP

De första 8 veckorna som anställd kommer vara dedikerade till en heltidsutbildning på vårt kontor i Östersund. Under utbildningen fokuserar vi på att förbereda dig som nyanställd på bästa sätt och ger dig kunskap i nedanstående ämnen.

* Kundsystem
* Fakturahantering
* Teknik
* Försäljning
* Retorik och hantering av samtal

Innan det blir dags för avfärd kommer du arbeta tillsammans med dina övriga kollegor på kontoret i Östersund.

ÄR DET DIG VI SÖKER?

För att du ska trivas och bli framgångsrik i ditt arbete är det viktigt att du är driven och utåtriktad. Du är ärlig, ödmjuk och lyssnar på kunden och kundens behov. Du är också en motiverande och hjälpsam person som ställer upp för andra och bidrar till en bra teamkänsla.

Vi ser att du som söker har grundläggande datorkunskaper och har lätt att lära dig nya system. Vi ser även att du har godkända betyg i svenska A eller 1 och engelska A eller 5.

VAD VI KAN ERBJUDA DIG?

Avtalsenlig lön, generöst system för provision och förmåner samt goda karriärmöjligheter! Då vi växer skapas det kontinuerligt många nya möjligheter för våra medarbetare att ta sig an nya utmaningar och vidareutvecklas.

Stämningen på våra kontor är energisk, öppen och positiv. Medarbetarna delar med sig av erfarenheter och tips som kan underlätta arbetet och bidrar till en god stämning på kontoret. För att stärka sammanhållningen i våra team anordnas det med jämna mellanrum aktiviteter eller gemensamma tävlingar.

Inför och under din tid i Grekland kommer du få följande.
* Betald dit och hemresa
* Hjälp att finna boende
* Assistans med administrativa frågor
* Reseförsäkring under hela utlandsvistelsen

OM JOBBET

Anställningsform:
6 månaders provanställning på 75-100%, 100% visstidsanställning de första 8 veckorna.

Arbetstider:
Kundtjänsten i Sverige har varierande arbetstider under öppettiderna vardagar 09:00-22:00 och 10:00-19:00 på helgen.

Arbetstiderna i Aten är schemalagda 09:00-13:00 och 17:00-21:00, vilket ger dig möjlighet att njuta av en avkopplande siesta mitt på dagen.

Lön / Förmåner:
* Fast lön enligt avtal
* Provision
* OB-tillägg kväll/helg
* Friskvårdsbidrag
* Massagebidrag

Keywords: Customer service, technical support, kundservice, kundtjänst, kundserviceagent, kundtjänstagent, kundtjänstmedarbetare, kundservicemedarbetare, telefonsupport, teknisk support, support, advisor, agent

Varaktighet, arbetstid
Varierande under öppettiderna 6 månaders provanställning

Publiceringsdatum
2018-04-26

Ersättning
Enligt kollektivavtal samt provision

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Edit Tamm edith.tamm@nordic.webhelp.com

Företag
Webhelp Nordic

Adress
Webhelp Nordic
Armégränd 5
83132 Östersund/Aten

Kontorsadress
Armégränd 5

Jobbnummer
4109005

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Webhelp Nordic: