Nu söker vi orderhanterare för kommande uppdrag i Stockholm

Manpower Huvudkontor / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower Huvudkontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster.

Har du arbetat med orderhantering, logistik och/eller kundtjänst? Är du van att ta initiativ, trivs med att leverera en hög servicenivå och vågar ta för dig? Då har vi givande uppdrag för dig!

Du kommer att bli en del av vår uthyrningsverksamhet där du anställs som konsult och kommer att arbeta som uthyrd på uppdrag hos någon av våra kunder. Uppdragens längd och omfattning varierar beroende på våra kunders behov. Många av våra uppdrag tillsättas relativt omgående och ingår i vår bemanningsverksamhet, vilket innebär att du blir anställd av Manpower och arbetar som konsult ute hos vår kund.

Vad innebär arbetet som orderhanterare
Rollen som orderhanterare innebär att du kommer att arbeta med orderhantering av olika produkter över telefon och e-post, du hanterar också kundförfrågningar och diverse administrativa uppgifter. Datorn och telefonen kommer att vara dina främsta arbetsredskap.

Arbetsomfattningen kommer att vara på 100 % med varierande arbetstider både dagtid, kvällar och helger.

Vem är du?
För att lyckas med rollen som orderhanterare har du en gymnasieexamen samt 1-2 års erfarenhet inom orderhantering eller administration. Du har god datorvana och det är en merit om du har erfarenhet av arbete i affärsystemet SAP. Du har goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift och behärskar engelska. Du är strukturerad, noggrann och gillar att ta egna initiativ. Du ser det som en självklarhet att alltid hålla en hög servicenivå och visa ett professionellt bemötande.

Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som konsult hos oss får du en anställning med allt som innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal.

Hur söker jag jobbet?
Sök jobbet via ansökningsknappen. Registrera ditt CV via www.manpower.se . Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Har du frågor kring tjänsten ring Eva Dahlgren på 08-736 28 41. Vid tekniska frågor kring din ansökan vänligen kontakta Manpowers webbsupport på 020-26 51 00.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2015-10-29

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Pavlovic 0702062351

Företag
Manpower Huvudkontor

Adress
Manpower Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2503388

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower Huvudkontor: