Nu söker vi en handlingskraftig verksamhetskoordinator

Polarbröd AB / Administratörsjobb / Älvsbyn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Älvsbyn, Boden, Piteå, Luleå, Arvidsjaur eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Polarbröd AB i Älvsbyn, Luleå, Umeå, Örnsköldsvik eller i hela Sverige

Vill du vara med och göra världen lite godare?

Vi finns för att skapa möjligheter att leva gott och sunt nu och i generationer. Tillsammans med våra medarbetare vill vi utmana och ställa om matsystemet, så att det stärker vår planet. Och vi vill göra hållbarhet tillgängligt för fler genom att vara tankeledare och inspirera andra.

Därför investerar vi helhjärtat i hållbara lösningar, nu och i framtiden. Egen vindkraft, elektrifiering, tågtransporter och hållbara råvaror är bara några exempel. Hållbarhet gäller även dig som medarbetare. För på samma sätt som vår verksamhet måste vara hållbar, ska också du hålla i år framöver. Vi erbjuder en arbetsplats som är rolig, spännande, trygg och utmanande, där du kan ha balans mellan jobb och fritid. Vi brukar säga att vi lånar dig från din familj.

Polarrenen är ett bolag inom Polarbrödskoncernen som arbetar med fastigheter, förnybar energi och finansiell leasing.

Vår vision är att förädla samhället i samverkan för en hållbar framtid och vi söker nu en verksamhetskoordinator som tillsammans med oss vill jobba med långsiktigt hållbar fastighetsförvaltning med kunden i centrum.

Som verksamhetskoordinator hos Polarrenen är huvudfokus en god dialog såväl internt som externt, hantera in-/ut-flyttningar, felanmälningar och hyresförhandlingar, systemstöd och att lösa problem.

I tjänsten ingår att beställa och koordinera tjänster från egen personal/entreprenörer och hyresgäster samt administrativa uppgifter såsom framtagande av faktureringsunderlag, hyresavier samt kontera fakturor.

Du ansvarar även för vårt fastighetssystem (Pondus Pro), löpande dokumentation, nyckelsystem och uppdatering av hemsida. Även andra administrativa uppgifter och projekt kommer att förekomma.

Vem är du?
Vi söker dig med gymnasieutbildning med inriktning mot ekonomi/administration eller motsvarande. Meriterande med erfarenheter från fastighetsbranschen.

Goda kunskaper i att uttrycka sig på svenska och engelska i tal och skrift krävs för rollen samt mycket god vana av att arbeta i IT- och ekonomisystem.

Eftersom vi är ett mindre bolag, med medarbetare på skilda geografiska platser, krävs det att du är handlingskraftig och trivs med att ta ett stort eget ansvar för ditt uppdrag. Det innefattar att arbeta självständigt och ta egna initiativ till förbättringar.

Arbetet är varierat och ingen dag är den andra lik, därför är det är fördel om du är bra på att strukturera, planera men också att prioritera i ditt arbete.

Du är direkt underställd VD i Polarrenen och tjänsten är heltid med 6 månaders provanställning.

Låter detta intressant? Läs gärna mer om oss på vår https://www.polarrenen.se/eller kontakta Lars Wikman, VD, 010-450 61 90.

Välkommen med din ansökan senast 2023-08-13.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-08-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2023/7".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Polarbröd AB (org.nr 556168-8705)

Arbetsplats
Polarrenen AB

Jobbnummer
7938236

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Polarbröd AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Polarbröd AB: