Nu Söker Enkv Personlig Assistans En Hr-Assistent!
Enkv Assistans AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Enkv Assistans AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Är du en flexibel person som är naturligt social och bra på att ta egna initiativ? Är du en problemlösare som drivs av en fartfylld vardag med varierande arbetsuppgifter och kan hantera många bollar i luften? Då kan detta vara rätt tjänst för dig! ENKV Personlig assistans öppnar nu upp för att släppa in ännu en serviceinriktad, driven person i vårt team på kontoret i Stocksund.
Du kommer främst att jobba nära HR-teamet men även hjälpa till med andra administrativa uppgifter när tid finnes.
Vi tänker att du i huvudsak ska avlasta HR-ansvarig i enklare arbetsuppgifter så som:
• Hantera vissa HR relaterade frågor inom arbetsrätt
• Med hjälp av kollektivavtalet vägleda våra arbetsledare
• Administrera AiAi, (tidsredovisning och HRM system)
• Uppdatera anställningsavtal
• Stöd i schemaläggning för våra uppdragsgivare
• Viss social dokumentation
• Stöd i vår telefonväxel
• Delta på arbetsplatsträffar i våra arbetsgrupper
Samt mycket mer!
För denna tjänst är lyhördhet viktigt, det är också viktigt att du är prestigelös och alltid sätter kunden i fokus. Förutom tidigare erfarenheter från liknande tjänst lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet vid rekrytering. Som person är du trevlig med ett gott humör och ivrig att alltid leverera bästa möjliga service. Har du erfarenhet sen tidigare av branschen personlig assistans är det självklart meriterande.
Vi söker dig som:
• Är serviceminded och tillmötesgående
• Har god datavana
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• Har viss erfarenhet av HR-frågor
• Är ordningsam och noggrann
• Gärna erfarenhet av AiAi sen tidigare
• Körkort
Arbetstiderna är kontorstid måndag-fredag på plats på kontoret i Stocksund. Tjänsten är på heltid med start omgående. Vi tillämpar provtjänstgöring i 6 månader och därefter övergår tjänsten till tillsvidare.
Du får tillgång till en egen dator och telefon och har möjlighet att ha med dig hund på kontoret.
ENKV ser sin personal som sin viktigaste resurs och tillgång då våra medarbetare bär det yttersta ansvaret för god leverans och att våra uppdragsgivare blir nöjda. Vår personal är vårt ansikte utåt, de representerar ENKV, våra uppdragsgivare och sig själva. Det gör dig som anställd hos oss ovärderlig och vi erbjuder därför:
• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Privat vårdförsäkring
• Kollektivavtalsenliga försäkringar
• Marknadsmässig lön med utvecklingsmöjlighet
• Karriär och utveckling
Vi ser gärna att din ansökan innehåller ett cv, personligt brev samt kontaktuppgifter till referenser.
Tjänsten tillsätts så fort vi hittat rätt person så varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2022-04-26ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagEnkv Assistans AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Enkv Assistans AB (org.nr 556626-1854),
https://www.enkv.se Arbetsplats Enkv
Jobbnummer 6576626
Observera att sista ansökningsdag har passerat.