Nu rekryterar vi säljare/kundansvarig till Ninorden i Eskilstuna

Arena Personal Nordic AB / Säljarjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Nordic AB i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-05-24

Om tjänsten
Efter avregleringen av el och telefoni i Sverige är det många aktörer som har slagit sig in på marknaden. Vi möts av en djungel av erbjudanden och lösningar som många gånger är mycket svåra att tolka.

Ninorden arbetar som leverantörsoberoende konsulter och hjälper företag att se över befintliga avtal och lösningar inom tre områden;

• Telefoni, data, internet
• El/Energi
• Copy Print

Just nu söker vi en driven säljare/kundansvarig på heltid som är redo att axla en viktig roll i företagets expansion. I rollen som säljare/kundansvarig ansvarar du för hela processen; från att boka in ett första möte via telefon till att träffa kunden för att genomföra en behovsanalys, följt av att presentera offert och få affären att gå i lås!

Från första dagen kommer du att få arbeta med framgångsrika mentorer som stöttar dig och hjälper dig att utvecklas i rätt riktning. Du har eget budgetansvar och rapporterar direkt till företagets försäljningschef. Då företaget är ett mindre företag med 5 anställda är det viktigt att du är en lagspelare med hög social kompetens. Resor inom Sverige förekommer i tjänsten, och det är viktigt att du är beredd på att arbeta i hela Sverige inklusive i Stockholm då en satsning inom företaget kommer att göra där. Tillträde är tänkt i september-oktober, men viss flexibilitet kan ges för rätt person.

Profil
För att lyckas i rollen är det viktigt att du är en socialt smidig, driven och ambitiös person som är van vid och drivs av högt tempo. Du är en person som inte ger upp i första taget och som är målfokuserad. Inledningsvis måste du vara beredd på att arbeta hårt med många "kalla samtal" för att bygga upp en egen kundbas som du sedan kan arbeta vidare med. I denna tjänst är det viktigt att såväl ta hand om befintliga kunder som att ha förmågan att skapa och bygga nya kundrelationer.

Vi söker dig som:

• Har en positiv attityd och genuint intresse av att bli framgångsrik inom försäljning
• Har skinn på näsan och vågar stå på dig
• Är tävlingsinriktad och resultatorienterad
• Har mycket goda kunskaper i Officepaketet
• Har mycket goda kunskaper i såväl svenska som engelska
• Har B-körkort
• Har rätt inställning och vill utvecklas. Säljerfarenhet är önskvärt, men inget krav.

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-07-22
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3497
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elena Hallin elena.hallin@arenapersonal.com

Företag
Arena Personal Nordic AB

Adress
Arena Personal Nordic AB
Rademachergatan 1
63220 Eskilstuna

Kontorsadress
Rademachergatan 1, Eskilstuna

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2865008

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Nordic AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Nordic AB: