Norwegian speaking technical support agent

TechTeam SQM / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TechTeam SQM i Göteborg, Alingsås, Borås, Trollhättan, Båstad eller i hela Sverige

TechTeam erbjuder kompletta tjänster och lösningar inom IT Service Management. Vår verksamhet omfattar alla tjänster som krävs för att supportleveransen ska fungera smidigt och kostnadseffektivt. Vi arbetar med uthyrning av konsulter, verksamhetsutveckling och outsourcinglösningar för Servicedesk. TechTeam grundades i USA 1979 och vi är 2500 kollegor i USA och Europa. I Sverige är vi drygt 270 anställda. Vi är ett snabbt växande företag och vår företagskultur präglas av högt tempo, servicetänkande, problemlösning och prestigelöshet. Vi arbetar tillsammans för att skapa nöjda kunder, en bra stämning och nya möjligheter. Företaget är under stark tillväxt och det finns stora möjligheter, både i Sverige och internationellt, att vara delaktig och påverka. Våra nyckelord är skicklig, engagerad och pålitlig.

Norwegian speaking technical support agent
We are looking for a Norwegian speaking technical support agent whose tasks will be to provide 1st level technical support over thephone but also in writing (answering web submits/emails) to end-
consumers.

Job description
You will work in a helpdesk which provides technical support within 3 main categories:

• Photo(mostly digital, but also analogue)
• Video(mostly digital but also analogue)
• Officedevices (such as printers, faxes, scanners and multifunctional devices)
Your work will include:

• Troubleshoot 1st level Help-Desk problems
• Troubleshoot and reply to web-submits/emails
• Create tickets/incidents in Incident Management Tool
• Study and participate in activities to improve knowledge of client specific software and/or products
• Contribute technical knowledge to project Knowledge Base
• Focus on continuous improvement regarding customer satisfaction
Requirements
For this position you are required to be fluent in both spoken and written Norwegian and have strong communication skills regarding English and Swedish (Danish/Finnish is a plus). You also need to
have excellent customer, communication and organizational skills. It is a plus if you have worked with customer service/technical support previously.

A technical background and/or a background within IT is desired, but most important is that you have a genuine interest in technique and an ambition to learn.

Terms/Conditions
The positions are located in Gothenburg but during the first month you will receive training at our desk in Brussels (TechTeam will arrange for your accommodation). The desk in Gothenburg is open
during office hours.

Application
If you feel that you are the right candidate for this job please send your application as soon as possible. Interviews will be conducted continuously.

Welcome!

Publiceringsdatum
2007-12-05

Anställningstyp/arbetstider
Heltid

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Ansök via vår Webb-plats:
https://sqm.easycruit.com/vacancy/application/137116/4749?channel=amv&iso=se

Sista ansökningsdag 2007-12-16

Företag
TechTeam SQM
Box 1152
17123 SOLNA
Mer information på http://www.techteam.se

Jobbnummer
60624

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TechTeam SQM

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TechTeam SQM: