Norsktalande supportmedarbetare över sommaren till NordicInfu Ca

Hero AB / Kundservicejobb / Stockholm
2021-03-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Norsktalande supportmedarbetare över sommaren till NordicInfu Ca" (publicerad 2021-04-09) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2021-03-26

Företaget
För vår kund Nordic Infucares räkning ska vi nu tillsätta en norsktalande deltidsmedarbetare till deras tekniska supportteam. NordicInfu Care AB är ett stort växande bolag som finns i hela Norden och omsätter drygt 1 miljard SEK. NordicInfu Care tillhandahåller medicinteknisk utrustning, läkemedel och support som underlättar behandling i hemmiljö på den nordiska marknaden. Läs gärna mer på hemsidan http://www.infucare.se/. Kontoret ligger i mycket ljusa och fräscha lokaler centralt i Alvik.

Om tjänsten
Den tekniska supporten behöver nu en medarbetare som kan arbeta heltid under sommaren och extra vid behov. Du kommer att ta emot samtal och mail från norska användare och kliniker så du behöver vara flytande i norska i både tal och skrift. Rollen innebär att du supporterar och hanterar reklamationer för kliniker och användare av tekniska hjälpmedel inom diabetes.

Du kommer framförallt att:
Supportera användare och kliniker via mail och telefon
Ansvara för hantering av reklamationer
Övrig administration

Möjligheter

Detta är en möjlighet för dig som söker ett långsiktigt deltidsarbete. Vill du vara med och göra skillnad genom att hjälpa andra människor och vill utvecklas och utmanas tillsammans med trevliga kollegor är detta en chans du inte får missa!

Dina egenskaper
Vi ser gärna att du arbetat med någon form av kundservice och kommunikation. Du har ett tekniskt intresse och en god förmåga att guida användarna på ett pedagogiskt sätt. Du kommer att ha daglig kontakt med kliniker och användare så din känsla för att göra det lilla extra är mycket viktig. Du är kommunikativ och mån om samarbete. Vidare tror vi att du är lösningsorienterad och ser positivt på de utmaningar du stöter på. Du behöver även vara bekväm med engelska i tal och skrift. För att trivas i rollen bör du ha goda datakunskaper, tycka om problemlösning samt gärna ha erfarenhet av att jobba i Salesforce.

Meriterande
Det är starkt meriterande om du har erfarenhet av diabetes typ 1
Erfarenhet av arbete på en supportavdelning, gärna med medicinteknisk utrustning

Tillträde och omfattning
Start för tjänsten är omgående med hänsyn till eventuella uppsägningstider. Arbetstiderna är vardagar på ett individanpassat schema anpassat till hur mycket man kan jobba. Detta är ett konsultuppdrag där du arbetar via Hero. Vi på HERO är kollektivavtalsanslutna och erbjuder fina förmåner med fokus på välmående och hållbarhet till alla våra anställda. För frågor om tjänsten och processen vänligen kontakta Madelaine Roosmark Madelaine.roosmark@hero.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-09-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Hero AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Hero AB (org.nr 556797-2533), http://www.hero.se

Arbetsplats
Hero

Jobbnummer
5656939

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: