Norsktalande kundtjänstmedarbetare till kund i Spånga

Adecco Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
2024-05-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den aktuella platsannonsen "Norsktalande kundtjänstmedarbetare till kund i Spånga" (sökbar t.o.m. 2024-06-18) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om rollen
I rollen som norsktalande kundtjänstmedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att innebära att ta hand om kunder på den norska marknaden och deras operativa frågor. Rollen innebär också hantering av orderprocessen och fakturering. Utöver kundkontakt kommer du även att ha kontakt med interna och externa återförsäljare.

I din roll som Norsktalande kundtjänstmedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Ta hand om operativa frågor från kunder
• Kontakta kunder och återförsäljare internt och externt
• Fakturering och orderregistrering samt hantering
• Lägga upp nya kunder
• Bemanna telefonväxel och generell mailbox
• Ge support och backup för kundreklamationer
• Kontinuerligt förbättra logiken i konfiguratorn
• Administrera Klarna och InExchange (e-fakturahantering)

Tjänsten som Norsktalande kundtjänstmedarbetare är ett konsultuppdrag med start omgående och med god chans till förlängning eller övertag.

Om dig
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom kundservice. Det är också viktigt att vara flytande i norska och engelska för att klara av tjänsten. Erfarenhet inom med tech är meriterande. Vi ser gärna att du har en relevant avklarad utbildning på gymnasienivå eller högre. Erfarenhet av affärssystem så som Visma eller Monitor är också ett plus.

Vidare ser vi att du är kommunikativ och har en god förmåga att skapa relationer. För att trivas i den här rollen är det bra om du trivs i en miljö med ett högt tempo. Vi tror också att det är bra att du har ett intresse för service, teknik och administration.

Viktigt för tjänsten är:
• Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Flytande i Norska och Engelska
• Relevant avklarad utbildning
• Goda administrativa kunskaper
• Tekniska kunskaper eller kunskaper inom affärssystem

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Fanny Sandegren via fanny.sandegren@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se



Välkommen med din ansökan!

Sökord
Innesäljare, kundservice, orderhantering, administration, fakturering, e-fakturahantering, Visma, Monitor, teknisk support, konsultuppdrag, kundrelationer, ekonomi, IT-system.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-45700".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Business Manager
Fanny Sandegren

Jobbnummer
8705509

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: