Norsktalande/kundtjänstmedarbetare/kundservice/kundtjänst

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.


Publiceringsdatum
2017-01-18

Företaget
Företaget är en global återförsäljare av möbler och inredning och i Sverige är det idag cirka 100 anställda. I fokus ligger fortsatt tillväxt med bibehållen god service och nöjda kunder. Arbetsmiljön är fartfylld och stämningen entreprenöriell - här blir din röst hörd och det finns stora möjligheter att påverka och att få dina idéer förverkligade!


Dina arbetsuppgifter
I rollen som norsktalande kundservicemedarbetare arbetar du med kundsupport via mail och telefon samt besvarar frågor gällande produkter och beställningar. Du ansvarar för samt arbetar självständigt med företagets norska kunder. Därtill hanterar du ordrar och returer samt hjälper till vid kampanjer och med översättningar av exempelvis produktbeskrivningar. Du arbetar i ett team om fyra personer som ingår i en större kundserviceavdelning som består av cirka 35 personer. Du blir här en del av ett sammansvetsat team där ett intresse för inredning och service är av högsta vikt.


Kvalifikationer
• Slutförd gymnasial utbildning
• Erfarenhet från serviceyrke, exempelvis från kundtjänst, callcenter eller detaljhandel
• God datorvana
• Flytande språkkunskaper i norska, svenska och engelska
• Meriterande med tidigare kunskaper inom fakturering och logistikhantering

För att trivas i rollen är du en noggrann person som på ett strukturerat sätt kan ta dig an dina arbetsuppgifter. Då du dagligen har kontakt med kunder har du en god kommunikativ förmåga och vet vad som förväntas i en kundorienterad roll. Du är därtill en handlingskraftig och lösningsorienterad person som har förmågan att prioritera då det tidvis är mycket att göra. Du har ett gediget intresse för service och tycker om att ta ansvar.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: info@bravura.se

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundservice, kundtjänst, kundsupport, service, callcenter, norsktalande, norska, e-handel, inredning, möbler, junior, nyexaminerad

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-02-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Petra Landestål petra.landestal@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3268775

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: