Norsktalande helpdeskagent till CEB/SHL Talent Measurement

TNG Group AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2014-07-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Norsktalande helpdeskagent till CEB/SHL Talent Measurement" (publicerad 2014-08-11) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

På uppdrag av CEB/ SHL söker vi en medarbetare som talar och skriver flytande norska till kundsupporten hos CEB/SHL vilka är världsledande inom objektiva urvals- och bedömningsmetoder vid rekrytering, urval och utveckling. CEB/SHL har funnits på den nordiska marknaden sen 1988 och har kontor i Stockholm, Göteborg, Köpenhamn, Oslo och Helsingfors. Företaget har verksamhet i över 50 länder och på mer än 30 olika språk.Läs mer på www.ceb.shl.com

Denna tjänst är en rekrytering, vilket innebär att du blir anställd direkt ute hos CEB / SHL Talent Measurement.

Beskrivning av tjänsten

Din roll är främst att ge kundens norsktalande kunder (B2B) förstklassig service via telefon och e-mail samt säkerställa att försäljningstillfällen utnyttjas på bästa sätt. Du kommer även självständigt kontakta kunder för uppföljningar och stödja kunderna i den mån de behöver. I tjänsten ingår även administration kring ordersamtal, mail samt fakturering.

Tjänsten är på avdelningen Client Support och du kommer ingå i ett team som hanterar samtliga kunder i Norden. Kundsupporten hanterar både teknisk support gällande företagets olika onlinesystem och svarar på frågor angående CEB / SHL:s samtliga produkter och bedömningsverktyg samt tar emot kursbokningar och generella frågor från kunder.

Företaget sitter i nya fina lokaler i centrala Stockholm. Tjänsten är på heltid, kontorstider med start snarast möjligt.

Vem är du?

Vår kund ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbete inom kundsupport, sales support eller annat arbete där ditt fokus har varit att hantera kunder i olika situationer. Din norska är flytande i tal och skrift och då koncernspråket är engelska har du även mycket goda kunskaper i engelska. Goda kunskaper i MS Office är ett krav.

Du tycker om att ha kundkontakt och sätter alltid kunden främst samt är en engagerad och ödmjuk lagspelare som har stort fokus på service och kvalitet. Du är prestigelös och en god kommunikatör som kan sätta dig in och förstå kundenas behov.

Intresserad?

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Marcus Grahn på telefon: 08-410 690 62. Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Att ansöka tar endast ett par minuter och du behöver enbart uppge kontaktuppgifter samt bifoga ditt färdiga CV. Följ anvisad länk.

Om TNG

TNG är den nya generationen bemannings- och rekryteringsföretag. Med det menar vi att vi tänker och arbetar på nya sätt. Genom att se bortom fördomar kan vi hitta kandidater som andra inte ser - dessutom snabbare! Det gynnar våra kunder och bidrar långsiktigt till en hållbar arbetsmarknad. Många av Sveriges mest attraktiva företag har upptäckt vårt synsätt och unika erbjudande och vi har växt snabbt. I dagsläget har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro.

Publiceringsdatum
2014-07-25

Arbetstider och omfattning
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-08-25
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 8308
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Marcus Grahn 08-410 690 62

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
10132 Stockholm

Kontorsadress
Västra Järnvägsgatan 15, Stockholm

Jobbnummer
1946098

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: