Norsk kundservicemedarbetare med teknisk erfarenhet till Sandvik

The Place AB / Kundservicejobb / Järfälla
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Järfälla, Sollentuna, Upplands-Bro, Danderyd, Sundbyberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos The Place AB i Järfälla, Sollentuna, Danderyd, Sundbyberg, Upplands Väsby eller i hela Sverige

The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

Vi söker nu för Sandvik Mining and Rock Solutions räkning en kundservicemedarbetare till deras norska kundserviceteam. Sandvik är en global och högteknologisk industrikoncern, med ett starkt fokus att förbättra kunders produktivitet, lönsamhet och säkerhet.
Här kommer du arbeta med support till kunder runt om i Europa gällande beställningar, produkter och tjänster, samt övriga frågor. Din kontakt med kunderna sker både via telefon och mail. Det är en spännande och varierande miljö där du inte alltid vet vad arbetsdagen har att erbjuda.
Du kommer att ha ett tätt samarbete med säljteamet och kommer även att arbeta med orderhantering, returer och reklamationer. Du kommer också att hantera system- och processadministration samt felsökningar.

I denna tjänst kommer du hela tiden lära dig nya saker samtidigt som du har roligt på jobbet i ett sammansvetsat team! I teamet kommer ni att vara ett positivt och tryggt gäng på sex kollegor som arbetar med support till Sandviks kunder i Sverige, Norge, Danmark, Island, England och Irland.

Företaget

Sandvik Mining and Rock Technology (SMR) är en ledande leverantör av utrustning, verktyg, tjänster, support och tekniska lösningar inom gruv- och anläggningsindustrin. Deras globala organisation med dess verksamheter och samarbetspartners är spridda över alla kontinenter. Med kundfokus som ett av Sandviks främsta ledord strävar de efter att alltid uppfattas som det mest naturliga valet för deras kunder och genom att erbjuda lösningar baserade på kundernas behov bygger de framgång.
Sandvik har flera kundservicecenter runt om i världen som tillhandahåller säljstöd och kundservice till alla SMR-kunder. På kundservicecentret i Järfälla tillhandahåller de kundservice för Sverige, Danmark, Norge, Island, England och Irland.

Publiceringsdatum
2023-02-24

Kvalifikationer
Följande bakgrund ser vi som lämplig för tjänsten:

* Tidigare erfarenhet från arbete inom kundservice
* Du behärskar norska i tal och skrift
* Har mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
* Du talar och skriver flytande engelska
* Du behärskar hela Officepaketet och har god datorvana

Lite meriterande punkter (ingen kan ju allt, men kanske har just du något nedan):

* Erfarenhet av affärssystem och CRM-systemet Salesforce
* Tidigare branscherfarenhet
* Ett tekniskt intresse och/eller tidigare erfarenhet av teknik

Vem vi tror att du är:

För att lyckas som bäst i rollen tror vi att du är en person som har en positiv inställning till förändringar och en god prioriteringsförmåga. Du är såklart serviceminded och bra på att få kunder att känna sig trygga med din support. Du har ett positivt och engagerat sätt att ta dig an och hantera många pågående ärenden vilket innebär att du också behöver vara både noggrann och strukturerad. Vidare har du lätt för att samarbeta med alla typer av människor, är öppensinnad och en problemlösare.

Om tjänsten
Tjänsten är ett konsultuppdrag där du blir en del av oss på The Place och arbetar som konsult hos Sandvik. Uppdraget sträcker sig fram till 31 augusti, med chans till förlängning. Tjänsten är på heltid (40 tim/v) med arbetstiderna 07.30-16.00 med 30 min lunch. Tillträde är snarast möjligt och du utgår från Sandviks kontor i Järfälla.

The Place - Where happy work happens

Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra - du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.





Nyckelord: kundservice, kundsupport, teknisk support, orderadministration, orderhantering, administration, returer, reklamationer, system, processadministration, felsökningar, norska, norsk,

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
The Place AB (org.nr 556340-2758), https://theplace.se

Kontakt
Rekryteringskonsult
Amanda Wiberg
aw@theplace.se

Jobbnummer
7485171

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från The Place AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos The Place AB: