Norsk kravhandläggare
Office Partner AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Partner AB i Stockholm,
Botkyrka,
Upplands Väsby,
Nynäshamn eller i
hela Sverige Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT.
Vi söker nu en norsktalande kravhandläggare för en rekrytering till ett företag i centrala Stockholm.
Publiceringsdatum2008-02-26Dina arbetsuppgifterTjänsten består i att aktivt kontakta kravkunder via telefon, brev och e-post. Uppdatera och underhålla listor och statistik i Excel.
Kontounderhåll i kontosystemet, ta fram och skicka kravbrev och uppsägningsbrev. upprätta betalplaner med kravkunder.
KvalifikationerVi ser gärna att du är van vid kundkontakter, tidigare arbetat i Officepaketet, erfarenhet från inkasso eller liknande är en merit. Språkkunskaper i norska är mycket meriterande.
Personliga kvalifikationer:
Du är en positiv person som trivs i en internationell miljö. Du har en mycket hög servicekänsla. Du är ansvarstagande, initiativrik och klarar periodvis hög arbetsbelastning.
Anställningstyp/arbetstiderTills vidare
Heltid
Heltid/Tillsvidare
ErsättningFast lön
Fast månadslön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: Norsk kravhandläggare
Ansökan kan skickas till e-postadress:
fredrik.johansson@officepartner.seFöretagOffice Partner AB
AdressOffice Partner AB
12932 HÄGERSTEN
KontorsadressOffice Partner AB
Sparbanksvägen 14
HÄGERSTEN
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-7440240
Faxnummer: 08-186867
E-postadress:
info@officepartner.se Jobbnummer 144573
Observera att sista ansökningsdag har passerat.