Noggrann Ekonomiassistent till kund i Hammarbyhöjden

serveOffice ab / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos serveOffice ab i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

serveOffice är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som erbjuder personliga och transparenta lösningar. Med gedigen erfarenhet och stort engagemang arbetar vi för att skapa en vass leverans till kunderna och en välkomnande företagskultur med stark gemenskap med, och bland, våra konsulter. Att ha rätt person på rätt plats är det vi hela tiden strävar mot, för att både kandidaten, kunden och vi ska vara nöjda. Vi rekryterar och bemannar på tjänstemannasidan med fokus på ekonomi, lön, administration, sälj och reception. Idag är vi ca 100 kollegor som alla arbetar utifrån våra ledord #personligtengagerad, #skickligtproduktiv och #proffsigtkreativ. Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se



Just nu söker vi en noggrann och social ekonomiassistent för ett bemanningsuppdrag på minst en månad till vår kund i Hammarbyhöjden. Tjänsterna är på heltid med start omgående. Uppdraget löper minst hela april ut.

Publiceringsdatum
2018-03-27

Dina arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna består bland annat i:Avstämning av balanskonton
• Kundfakturering
• Avstämningar mellan system
• Projektredovisning
• Inskanning av leverantörsfakturor i LEVdoc
• Ta emot besök
• Svara i telefon

Kvalifikationer
Du är effektiv, #personligtengagerad och positiv. Du har förståelse för ekonomiska processer och innehar förmågan att snabbt ta till dig information. Du är systemvan och har erfarenhet av Visma. Erfarenhet av Ascendo är meriterande.

Vår kund erbjuder dig
En trivsam arbetsmiljö med engagerade och kompetenta kollegor och roliga samt varierande arbetsuppgifter. Kunden sitter i fina lokaler vid Södra Hammarbyhamnen nära vattnet.

Som konsult hos serveOffice erbjuder vi dig
Genom våra ledord #personligtengagerad, #skickligtproduktiv och #proffsigtkreativ skapar vi de bästa förutsättningarna för våra medarbetare. Hos serveOffice får du engagerade kollegor och ledare som har insett att nyckeln till nöjda kunder är att vår egen personal trivs och mår bra.

Vi erbjuder därför alla våra medarbetare generösa villkor i form av bland annat friskvårdsbidrag, flexpension och ett brett förmånspaket. Dessutom anordnar vi kontinuerligt trevliga aktiviteter för att skapa en "vi-känsla" bland alla våra medarbetare. Det ska vara kul att vara en del av serveOffice!

Ansökan och kontakt
Skicka in din ansökan med personligt brev och uppdaterat CV snarast genom att ansöka nedan. Urvalet görs löpande. Vi tar endast emot ansökningar via hemsidan. Frågor kring tjänsten besvaras av konsultchef Caroline Van Helleputte på 070-420 33 81 eller bemanning@serveoffice.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid 11 dagar - 3 månader

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
serveOffice AB

Adress
serveOffice AB
Vasagatan 16
11120 Stockholm

Kontorsadress
Vasagatan 16 11120 Stockholm

Jobbnummer
4047228

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från serveOffice ab

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos serveOffice ab: