Medicinsk sekreterare
Region Skåne / Administratörsjobb / Lund
2007-09-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Medicinsk sekreterare" (publicerad 2011-02-18) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Lund,
Lomma,
Staffanstorp,
Burlöv,
Kävlinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Skåne i Lund,
Lomma,
Staffanstorp,
Burlöv,
Kävlinge eller i
hela Sverige Universitetssjukhuset i Lund
Verksamhetsområde Yrkes- och miljömedicin utreder samband mellan ohälsa/sjuklighet och riskfaktorer i arbetsmiljö och allmänmiljö. Verksamhetsområdet bedriver omfattande forsknings- och utvecklings-, samt informations- och utbildningsverksamhet.
Arbetsuppgifter:Förutom sedvanliga arbetsuppgifter som journalskrivning, patientregistrering i PASIS samt andra allmänna sekreteraruppgifter ska man som medicinsk sekreterare även fungera som projektassistent med administrativ funktion i många av klinikens forskningsprojekt.
Kvalifikationer: Medicinsk sekreterare utbildning, goda kunskaper i svenska och engelska, en gedigen datorvana, vi använder MS-Office. Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbete.
Eftersom du skall kunna arbeta självständigt och ta egna initiativ samt ha kontakt med många människor är det viktigt att du är uttåtriktad, har servicekänsla, kan organisera och är noggrann. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Tillträde: snarast
Omfattnning: heltid
Varaktighet: Tillsvidare
Upplysningar lämnas av enhetschef Gudrun Persson, 046-173185.
Facklig företrädare: Britt-Marie Ahlin, SKTF
Sista ansökningsdag:2007-10-14
Vi ser gärna att du ansöker online!
http://www.skane.se/platsnytt .
Vid frågor kontakta personalspecialist Carina Berglund, tel 046-173156.
Publiceringsdatum2007-09-22Anställningstyp/arbetstiderHeltid
Tillsvidareanställning
ErsättningSå ansöker duAnsök via vår Webb-plats:
http://cv.skane.jobb.se/applyStart.asp?jobid=62696930Vi tar inte emot ansökningar via epost
FöretagRegion Skåne
•
• -
Jobbnummer 13656
Observera att sista ansökningsdag har passerat.