Medarbetare till kundutveckling och support
Questback Sweden AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2011-10-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Medarbetare till kundutveckling och support" (publicerad 2012-08-30) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Questback Sweden AB i Stockholm QuestBack är Europas ledande leverantör av lösningar inom feedback management, med fler än 5 000 kunder inom alla tänkbara branscher och områden. Vårt webbaserade undersöknings/enkätverktyg hjälper företag och organisationer att framgångsrikt arbeta med feedback från kunder och anställda. Företagets framgångar har fått mycket uppmärksamhet och företaget har fått ta emot åtskilliga internationella diplom och utmärkelser, så som Gasellföretag, Superföretag, Deloitte Fast 50 och Deloitte Fast 500 för vår snabba tillväxt. Totalt är vi fler än 270 medarbetare fördelat på 17 länder. I Sverige är vi ett trettiotal medarbetare och vi har kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö.
Till vårt kontor i centrala Stockholm söker vi nu ytterligare en duktig medarbetare till vår avdelning för kundutveckling och support (Customer Success Team).
Vår uppgift är att se till att alla våra kunder får en snabb, bra och pedagogisk support på våra produkter. Din roll kommer därför vara att bistå med kvalificerad kundsupport, samt att utöva en pro-aktiv kundvård. Du kommer tillsammans med dina kollegor ta emot inkommande ärenden via telefon och e-post, men ska även kunna söka upp och kontakta kunder som vi bedömer vara i behov av extra stöd.
Vi söker dig som har en naturlig fallenhet för administrativa uppgifter och som har tidigare erfarenhet av att arbeta som antingen kundsupport eller utesäljare.
Vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning och goda IT-kunskaper. För att passa in i rollen bör du ha en god känsla för service, samt vara glad, positiv, noggrann och pedagogisk. Du ska kunna uttrycka dig väl i tal och skrift, på både svenska och på engelska. Det är även väldigt viktigt att du har en god förståelse för hur IT-miljöer är uppbyggda.
Har du goda kunskaper i MS Excel och/eller erfarenhet från undersökningsbranschen är detta extra meriterande.
Låter det intressant?
Skicka in din ansökan samt CV till
jobb@questback.seOm du har frågor kan du ringa till Mia Jedborn, ansvarig för Customer Success Team i Sverige, på telefon: 08-440 88 15
Tjänsten kommer att tillsättas så snart vi hittat rätt person. Besök oss gärna på:
www.questback.seVälkommen att börja jobba i vårt glada gäng!
Vänliga hälsningar
QuestBack Sweden AB
Publiceringsdatum2011-10-19Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön + rörlig lön
Fast lön samt resultatbaserad bonuslön för kontoret.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-12-19
Ange följande referens när du ansöker: QBS09
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@questback.seKontaktMia Jedborn, Customer Success Manager, 08-4408800 (Tel),
mia@questback.seFöretagQuestback Sweden AB
AdressQuestback Sweden AB
DROTTNINGG 78
11136 STOCKHOLM
KontorsadressDROTTNINGG 78
STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-4408800
Jobbnummer 1058514
Observera att sista ansökningsdag har passerat.