Medarbetare till Affärssupport Spara & Försäkra
Swedbank Kundcenter / Ekonomijobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomijobb i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Swedbank Kundcenter i Östersund,
Piteå,
Stockholm,
Göteborg eller i
hela Sverige Med 4 miljoner privatkunder och 300 000 företagskunder är Svensk bankverksamhet Swedbanks största affärsområde. Tillsammans med sparbankerna erbjuder vi kunderna många fysiska mötesplatser, ett dygnet runt-öppet kundcenter och bankens digitala kanaler.
Om jobbet Hos Spara & Försäkra har du chansen att få eller utöka dina kunskaper inom sparaprodukter så som olika sorters fonder och investeringsförvar. Du ska vara bekväm med att ta eget ansvar och sträva efter att ge bästa service i varje kundmöte, du är målinriktad och bidrar till ständiga förbättringar. Det är meriterande med ekonomikunskap och/eller erfarenhet från olika sorters kundmöten.
Affärssupports målsättning är att utveckla supportområdet i banken och därigenom skapa förutsättningar för framgångsrika kundmöten och andra värdeskapande aktiviteter i Swedbank och Sparbankerna.
Affärssupports målsättning är att utveckla supportområdet i banken och därigenom skapa förutsättningar för framgångsrika kundmöten och andra värdeskapande aktiviteter i Swedbank och Sparbankerna.
Vårt uppdrag består av följande att vara en support för kundmötande personal och bankens samarbetspartners,
att erbjuda support i bankens produkter och tjänster samt andra system och processer kritiska för kundmötet,
att bidra till ett minskat supportbehov i Svensk Bankverksamhet och för Sparbankerna,
att renodla och harmonisera interna supportprocesser i Svensk Bankverksamhet och för Sparbankerna.
Du kanske tidigare har jobbat med Rådgivare på kontor eller inom Kundcenter
Annan relevant supportverksamhet
Möjliga nästa karriärsteg Supportsamordnare
Verksamhetsstöd eller annan back office-verksamhet
Rådgivare på kontor eller telefonbank
Produktspecialist
Varför jobba med mig? - Craig Woods Alla människor kan växa och skapa större värden för sig själva och för arbetsgivaren. Min uppgift som ledare är att utveckla dessa värden och hjälpa dig att växa. Hos mig förväntar jag mig att du tar eget ansvar, med mig som stöd om det behövs. Jag tror att vi når störst framgång om vi jobbar tillsammans i teamet, har tydliga krav på leverans och att alla bidrar till våra gemensamma målsättningar. Målmedvetenhet och att se möjligheter är några av mina styrkor och jag brinner för riktigt hög service och att skapa förutsättningar för Swedbank att ha finansbranschens nöjdaste kunder
Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Inte något för dig? - tipsa en kollega om jobbet!
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-06-21Ersättning enligt avtal/överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-07-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktChef: Craig Woods +46 72 5691642
Finansförbundet: Stina Eklöf +46 351 50542
SACO: Anna Hermansson +46 8 58590526
FöretagSwedbank Kundcenter
AdressSwedbank Kundcenter
10534 Stockholm
10534 Stockholm
Kontorsadress10534 Stockholm
Jobbnummer 3569744
Observera att sista ansökningsdag har passerat.