Lysande Backoffice-medarbetare till deltidstjänst - start omg

Kontorsfixarna Väst AB / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kontorsfixarna Väst AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Kungsbacka eller i hela Sverige

Kontorsfixarna Skandinavien AB

Publiceringsdatum
2013-05-07

Om tjänsten
Är du en glad och positiv person som vill komma till kollegor som är likadana?

Trivs du med att arbeta med support och i en serviceinriktad roll? Är du tillgänglig omgående? Då har vi en intressant tjänst för dig!

Till ett av våra kundföretag inom klädbranschen söker vi omgående efter en medarbetare till ett backoffice uppdrag . Uppdraget är på deltid, 65%, med start omgående. Uppdragets längd är ungefär ett år under en föräldraledighet. Din arbetstid är förlagd måndag till torsdag. Du blir anställd av Kontorsfixarna och uthyrd till företaget.

Om företaget
Till ett av våra kundföretag inom klädbranschen söker vi omgående efter en medarbetare till ett backoffice uppdrag . Uppdraget är på deltid, 60-70%, med start omgående. Uppdraget längd är ungefär ett år under en föräldraledighet. Din arbetstid är förlagd måndag till torsdag. Du blir anställd av Kontorsfixarna och uthyrd till företaget.

Dina arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar:

• Sälj- och kundsupport
• Orderhantering
• Reklamationsärenden
• Innesälj
• Fakturering och kreditering
• Övrigt förekommande uppgifter på företaget

Kvalifikationer
Vi söker dig som har minst gymnasieutbildning och har ett par års arbetslivserfarenhet från serviceinriktade roller. Vi ser gärna att du har erfarenhet från kundtjänst eller support och är van att jobba lösningsorienterat. En annan möjlig relevant bakgrund skulle kunna vara från butiksvärlden då de kunder som du dagligen kommer att ha kontakt med är butiksägare och/eller butikschefer.

För att lyckas i dina arbetsuppgifter behöver du vara positiv, driftig, alert och gilla problemlösning. Du är en god administratör och tycker om att ha mycket kontakter både med kunder och internt inom företaget. Andra egenskaper vi värdesätter är noggrannhet, förmåga att prioritera dina uppgifter samt en utpräglad känsla för service.

Arbetet förutsätter att du har goda kunskaper i svenska och engelska samt att du är en van datoranvändare. Du känner dig bekväm med Officepaketet och det är meriterande om du har arbetat i Axapta tidigare.

Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet. Vi ser vi gärna att du är strukturerad och organiserad med gott omdöme samt känsla för takt och ton. Du är positiv, har god social kompetens, är ansvarstagande och ser service som ett naturligt sätt att vara.

Övrig information
Låter tjänsten intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag.
Rekryteringsprocessen påbörjas omgående och intervjuer kommer ske löpande!

Välkommen med din ansökan!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-05-12
Ange följande referens när du ansöker: 1165
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mathilda Runstedt

Företag
Kontorsfixarna Väst AB

Adress
Kontorsfixarna Väst AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg

Jobbnummer
1545389

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kontorsfixarna Väst AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kontorsfixarna Väst AB: