Lokalvårdare till ISS Söderhamn
ISS Facility Services AB / Städarjobb / Söderhamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla städarjobb i Söderhamn,
Bollnäs,
Hudiksvall,
Ockelbo,
Gävle eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos ISS Facility Services AB i Söderhamn,
Bollnäs,
Hudiksvall,
Ockelbo,
Gävle eller i
hela Sverige Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad?
Till vår verksamhet i Söderhamn söker ISS nu en positiv och engagerad lokalvårdare som vill vara med och bidra hos vår kund!
Om rollen
Som lokalvårdare på ISS arbetar du med städning av olika kundens lokaler. I rollen ingår även andra tjänster så som skötsel av kaffemaskiner och fönsterputs samt golvvård.
Tjänsten är tillsvidare och du arbetar 27 timmar/vecka. Vi tillämpar 6 månader provanställning.
Vem söker vi?
Vi söker dig som är serviceinriktad, lyhörd, ansvarsfull och initiativtagande. Du trivs i rollen som företagsrepresentant och delar ISS vilja att leverera service i världsklass. Det innebär att du ska ha en hög servicenivå, god överblick över ditt städområde och kunna komma med förslag till förbättringar hos kunden. Det är viktigt att du har en lyhördhet för kundens behov och en känsla för merförsäljning. Du har lätt för att skapa goda relationer med såväl kunder som medarbetare och du ska även ha förmåga att samarbeta då arbetet kan vara både enskilt och i grupp.
Har du SRY eller motsvarande utbildning är det meriterande. Det är krav på goda kunskaper i svenska i tal och skrift.
Vi erbjuder
Du kommer att arbeta nära kompetenta medarbetare som du får stort utbyte av, då vi värnar om att hjälpa och utveckla varandra. ISS storlek och breda tjänsteutbud bidrar till att det finns goda utvecklingsmöjligheter såväl nationellt som globalt. Vårt fokus ligger i att ta hand om och utveckla våra medarbetare, för vi tror på att "People make places". ISS erbjuder bland annat utbildningar och talangprogram - allt för att du ska engageras och utvecklas på jobbet.
Vi värderar mångfald och inkludering högt. Hos ISS är alla människor lika mycket värda och har samma rättigheter och möjligheter. Våra medarbetare speglar samhällets mångfald, vilket både är en konkurrensfördel och en tillgång i vårt långsiktiga hållbara arbete. Vår inkluderande företagskultur stärker våra medarbetare, gör oss mer kreativa och produktiva samt skapar en attraktivare arbetsplats.
ISS värderingar, som är fundamentala i hur vi arbetar, är kvalitet, ansvar, ärlighet, entreprenörskap och gemenskap. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa.
Din ansökan
Vi hoppas att vi väckt ditt intresse! Vi ser fram emot din ansökan, dock senast 10 september. Vi har en pågående rekryteringsprocess och vill anställa så snart som möjligt, med hänsyn till eventuell uppsägningstid. I din ansökan bifogar du CV och personligt brev. Pga. GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via mail.
Vid eventuella frågor kontakta rekryterande chef Malin Laundal, e-post:
malin.m.laundal@se.issworld.com.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2022-08-11ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-09-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagIss Facility Services AB
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Iss Facility Services AB (org.nr 556410-3280)
Arbetsplats ISS Facility Services AB
Jobbnummer 6875913
Observera att sista ansökningsdag har passerat.