Lokalvårdare
iTell AB / Städarjobb / Hofors
2008-05-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Lokalvårdare" (publicerad 2010-05-11) ⬅️
Visa alla städarjobb i Hofors,
Ovanåker,
Sandviken,
Hedemora,
Falun eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos iTell AB i Hofors,
Sandviken,
Borlänge,
Sollentuna eller i
hela Sverige íTell erbjuder heltäckande telefonilösningar baserade på modern teknologi, gedigen kvalitet och god serviceanda. Våra tjänster ger företag ökad tillgänglighet, bättre resursutnyttjande och högre servicegrad.
Företaget är lokaliserat i nya fräscha lokaler i centrala Hofors och Vi söker en semestervikarie under perioden 30 juni till den 25 juli 2008. (v. 27-30)
Arbetet består av sedvanlig kontorsstädning.
Vi söker en ansvarsfull medarbetare som gillar ordning och reda samt självständigt kan planera sina arbetsuppgifter.
Tjänsten avser 12 h/vecka.
Publiceringsdatum2008-05-08Kravprofil för detta jobb• Gediget intresse för städning
• Självständig
• Noggrann/detaljmedveten
• Ansvarsfull och pålitlig
• Punktlig
• Goda kunskaper i svenska språket behövs då arbetet även innebär externa kontakter samt beställningar/inköp via telefon.
Arbetet utförs på dagtid mellan 06.00-10.00, måndagar, onsdagar och fredagar.
Ventilationsrengöring sker 1gång under denna period.
Den person vi söker bör vara bosatt i närområdet och gärna ha bil och körkort.
KörkortskravB
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Deltid
Semestervikarie: 12h/vecka i sammanlagt 4 veckor
ErsättningFast lön
Timlön + semesterersättning.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-05-25
Introduktion sker under v. 26
Ansökan kan skickas till e-postadress:
personal@itell.nuKontaktLinda Gudmundsäter, Personalchef, 0200-210 230 (Telefon),
personal@itell.nuFöretagiTell AB
AdressiTell AB
Skolgatan 7
81330 HOFORS
KontorsadressSkolgatan 7
Hofors
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0200-210 230
E-postadress:
personal@itell.nu Jobbnummer 214753
Observera att sista ansökningsdag har passerat.