Leverantörsreskontra till välkänt företag i Ängelholm, start omg
SJR AB / Ekonomiassistentjobb / Ängelholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Ängelholm,
Åstorp,
Bjuv,
Bräcke,
Båstad eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SJR AB i Ängelholm,
Bjuv,
Båstad,
Höganäs,
Helsingborg eller i
hela Sverige SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag med inriktning mot Ekonomi och Bank & Finans. Sedan 1993 har SJR byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 200 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North-listan. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.
Har du erfarenhet av leverantörsreskontra och vana vid att jobba med stora flöden? Så bra, då är det dig vi söker till ett uppdrag med start omgående. Tjänsten är på heltid minst 4 månader och du kommer avlasta en grupp på 7 personer där arbetsklimatet är öppet och familjärt.
Publiceringsdatum2017-01-18Dina arbetsuppgifterLeverantörsreskontra, kontering och bokning av leverantörsfakturor för stora volymer. Du kommer även att vara behjälpig med administration i ett projekt där elektronisk fakturahantering ska implementeras. Viss kundkontakt med kunder och leverantörer förekommer. Gruppen arbetar mot företagets norska kunder.
Lämplig bakgrund
För att passa på denna tjänst har du god erfarenhet av arbete med leverantörsreskontra. Vi tror att du har någon form av ekonomisk utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet och känner dig trygg i din yrkesroll. Har du erfarenhet av att jobba på ett SSC med stora flöden så är det starkt meriterande.
Din personlighet
Som person är du ordningssam, öppen och trevlig. Du erbjuder gärna en hjälpande hand och är noggrann, prestigelös och flexibel. Du strävar efter struktur, effektivitet i processerna och ett gott arbetsklimat inom laget.
Din ansökan
Känner du igen dig i ovan beskrivning? Ingen tid att förlora! Skicka gärna in din ansökan omgående då vi arbetar med löpande urval. Har du några frågor om tjänsten eller processen är du varmt välkommen att kontakta Carin Berntsson på 040-665 51 04.
Konsult hos SJR
Som konsult hos SJR ska du drivas av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Som konsult hos SJR har du nära kontakt med din personliga konsultchef och SJR anordnar regelbundet konsultträffar där du möter dina arbetskollegor som arbetar på andra uppdrag.
Varaktighet, arbetstid
Temporärt Temporärt 3-6 månader
Ersättning Marknadsmässig
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCarin Berntsson
FöretagSJR AB
AdressSJR AB
Box 7420
10391 Stockholm
KontorsadressHumlegårdsgatan 20
Jobbnummer 3267653
Observera att sista ansökningsdag har passerat.