Leveranskoordinator sökes till teknikföretag!

Framtiden AB / Administratörsjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Kramfors eller i hela Sverige

Är du intresserad av teknik och gillar att organisera och administrera?

Publiceringsdatum
2019-06-12

Arbetsuppgifter
Som leveranskoordinator hos vårt kundföretag kommer du att arbeta för ett av företagets kunder, som är ett världsledande företag. Du kommer få arbeta i team tillsammans på kundföretaget. Introduktionsmässigt blir du tilldelad en handledare för genomgång av arbetsuppgifter och stöttning innan du kan arbeta självständigt.

Exempel på arbetsuppgifter kan vara:
• Samla ihop konstruktion- och anläggningspaket
• Skicka ut dokumentpaket till kunder
• Genomföra avstämningar med kollegor
• Arbete i ett flertal IT-system

Om företaget
Vårt företag är ett av Sveriges största teknikföretag som dagligen arbetar med välkända tillverkningsföretag.

Mer information om företaget ges vid en eventuell intervju!

Profil
För att trivas i din roll bör du vara en prestigelös person med ett högt driv. Du bör vara kommunikativ och lyhörd samt en vilja att slutföra dina uppgifter exemplariskt.

Skallkrav för tjänsten:
• 1 års erfarenhet av administration, inköp, koordinator eller liknande tjänst
• God svenska i tal och skrift
• God engelska i tal och skrift
• Körkort B

Meriterande:
• Tidigare erfarenhet inom teknisk administration, koordinering
• Tidigare erfarenhet från arbete inom industrin, med fördel papper- och massaindustrin.

Om företaget
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Anställningsvillkor
Start: Augusti-September
Arbetstider: 08:00-17:00
Lön: Enligt avtal
Ort: Sundsvall

Sök redan idag, intervjuer samt tillsättning kommer att ske under vecka 45!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-07-30
Ange följande referens när du ansöker: 20120
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Therese Gawor Therese.g@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Östra Torggatan 2C
65224 Karlstad

Kontorsadress
Östra Torggatan 2C

Jobbnummer
4834182

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: