Kvalificerad administratör till kund inom offentlig sektor

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
2019-03-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kvalificerad administratör till kund inom offentlig sektor" (publicerad 2021-06-17) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Om verksamheten

Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.

Publiceringsdatum
2019-03-13

Dina arbetsuppgifter
Upphandlingsassistent sökes till vår kund inom den offentliga sektorn centralt i Stockholm med start så snart som möjligt tom. november 2019. I rollen som Upphandlingsassistent är du med och hjälper till på enheten med upphandlingar, inköp och avtal. Du fungerar som ett administrativt stöd och ansvarar för supportprocess, intern och extern kommunikation, lämnar handlingar och arkiverar. Vidare kommer du arbeta med att stödja enheten administrativt, upprätta kontrakt och samordna möten och bistå med avtalsvård.

Vem är du?

Som person är du utåtriktad social och tar gärna egna initiativ. Du tycker om att underhålla och bygga relationer. Du ska samtidigt kunna arbeta med noggrannhet och har god förmåga att kunna planera, strukturera och organisera ditt arbete. Vidare ska du även ha:

* Avslutad gymnasieutbildning eller högskoleutbildning
* Du ska ha arbetat i en administrativ roll tidigare samt erfarenhet av en koordinerande roll, med service samt arbete med administrativa arbetsuppgifter och dokumenthantering
* Mycket goda kunskaper i MS Officepaketet och god IT vana
* Meriterande är om du arbetat med upphandling och avtal sedan tidigare

Du erbjuds

Ett konsultuppdrag på heltid 100%, start med start så snart som möjligt och beräknas löpa till november 2019. Du kommer att bli anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning och vara uthyrd till vår kund. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Kajsa Lidén via mail: kajsa.liden@jurek.se

Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.

Sökord: Administrativ assistent, inköp, upphandling

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kajsa Lidén

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11

Jobbnummer
4666713

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: