Kundtjänstmedarbetare till Telias support i Göteborg
TeliaSonera Consumer Services / Butikssäljarjobb / Göteborg
2015-09-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare till Telias support i Göteborg" (publicerad 2015-10-07) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TeliaSonera Consumer Services i Göteborg,
Karlstad,
Norrköping,
Sollentuna,
Stockholm eller i
hela Sverige Telias tjänster hjälper människor och företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Vi investerar mer än någon annan i ny infrastruktur och nya tjänster. Nu bygger vi det nya digitala Sverige och storsatsar 15 miljarder kronor i utbyggnad av den mobila och fasta infrastrukturen i hela landet. Telia var t.ex. först i världen med att lansera mobilnätet 4G - som närmast kan likna en motorväg för mobilsurf. Samtidigt bygger vi ut det supersnabba fibernätet i kommuner runt om i landet för att möta behovet av alltmer dataintensiva tjänster i hemmet, på jobbet och i övriga samhället. Läs mer på
www.telia.seTelia ingår i TeliaSonera-koncernen med verksamhet i Norden, Baltikum, Eurasien, inklusive Ryssland och Turkiet, samt i Spanien. Läs mer på
www.teliasonera.comMångfald berikar vår affärsverksamhet och vår kultur. Det skapar dynamik i våra kundmöten, vårt arbetssätt och innovativa team. Vi tycker det blir roligare att arbeta om vi alla är olika!
Välkommen till oss!
Vi som jobbar i butik och kundtjänst är Telias ansikte, och röst, utåt. För de flesta så ÄR vi Telia. Varje dag möter vi kunder som vill ha nya telefoner, behöver nya molntjänster, televäxlar eller måste ha hjälp om något har gått snett. Det är därför vi är så viktiga för så många. Och nu behöver vi bli fler som hjälper oss att hjälpa dem.
Vi erbjuder dig
• En möjlighet att arbeta heltid hos marknadens mest framgångsrika operatör som erbjuder tjänster och produkter i världsklass. Vi samarbetar till exempel med Apple, Spotify, Samsung, Marshall London och Sony.
• En grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i våra tjänster, produkter, erbjudanden och stödsystem.
• En arbetsplats där vi ser olikheter som en styrka. Det fina med Dig är att Du är Du.
• På sikt en eventuell möjlighet att anta nya utmaningar och växa inom företaget. Vi arbetar med ständiga förbättringar och vill att Du ska stanna hos oss på Telia.
Publiceringsdatum2015-09-17Arbetsuppgifter• Med högt servicetänk besvarar Du inkommande samtal från våra kunder som har frågor kring mobil- och bredbandstjänster
• Fokus ligger på att med dina kunskaper på bästa möjliga sätt lösa kundens ärende samtidigt som du är lyhörd för kundens behov
• I varje samtal överträffar Du kundens förväntningar genom att vara hjälpsam, tillmötesgående och uppfinningsrik i ditt sätt att lösa problem
• Genom att agera ansvarsfullt och ta ägarskap hanterar du lättare reklamationer
Vi söker Dig
Som är engagerad, ansvarstagande, målinriktad och är positiv. Du motiveras av att hitta lösningar och hjälpa våra kunder gällande våra produkter och tjänster och du vill leverera en kundupplevelse i världsklass. Du har fyllt 18 år vid anställningens början och har en pågående eller avslutad gymnasieutbildning. Du har ett intresse för teknik, är van att arbeta i olika datasystem och tar lätt till dig nya kunskaper. Vi ser gärna att du har erfarenhet av service och kundkontakt. Du har en mycket god förmåga att kommunicera på svenska i tal och skrift. Det är även bra om du har goda kunskaper i engelska eller ytterligare språk.
Välkommen till din nästa utmaning som medarbetare hos oss på Telia i Göteborg.
Tjänsten är på heltid och avser en visstidsanställning med goda möjligheter till förlängning. Du kommer att börja din anställning med en utbildning under ett antal veckor med beräknad start v.45 eller v.46. Vi har öppet alla dagar och året runt så du kommer att arbeta schemalagt med varierande arbetstider i anslutning till våra öppettider som är: vardagar 08:00-21:00 och helger 09:00-17:00.
Rekryteringsprocessen
Tester kan komma att användas i denna rekryteringsprocess. Då mycket av vår kommunikation sker via mail ber vi dig säkerställa att du anger en korrekt mailadress som du läser i regelbundet.
Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan i dag.
Telia förbehåller sig rätten att utföra bakgrundkontroller.
Kontaktuppgifter för detta jobbHar du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskoordinator Nadia Elamidi på telefon 072-5570017.
Välkommen till oss på Telia!
Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning, Heltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-10-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktNadia Elamidi +46 72-5570017
FöretagTeliaSonera Consumer Services
AdressTeliaSonera Consumer Services
Mårbackagatan 9
12386 Farsta
KontorsadressMårbackagatan 9
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2433866
Observera att sista ansökningsdag har passerat.