Kundtjänstmedarbetare till Telenor!

Sitel Sweden AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sitel Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Är du en positiv och härlig person som lockas av att ge kunder bra service? Är du en person brinner för försäljning och har ambitioner att bli en stjärnsäljare?
Då ska du söka denna tjänst!
Nu söker vi kundtjänstmedarbetare med stark servicekänsla och med ett intresse att sälja! Där din personlighet är viktigare än arbetslivserfarenhet! På Sitel tror vi att attityd och personlighet betyder mer än tidigare arbetslivserfarenhet. Därför har vi inga krav på tidigare anställningar när vi söker framtida kundtjänstmedarbetare.
När du anställs hos oss kommer du att starta tjänsten med en grundutbildning på heltid. Utbildningen är 6 veckor. Under utbildningen kommer våra duktiga utbildare att förbereda dig som nyanställd på allra bästa sätt så att du känner dig trygg i din nya arbetsroll.
För att söka detta jobb måste du uppfylla följande:
Ha fyllt 18 år.
Ha en god kommunikativ förmåga.
Tycka om att ge god service och en god kundupplevelse.
Ha grundläggande datorkunskaper.
Tycka om att arbeta mot uppsatta mål.
Tycka om att arbeta med försäljning

Dina arbetsuppgifter kommer bestå av:
Svara på inkommande norska samtal
Försäljning av produkter under inkommande samtal.
Enklare tekniska frågor
Frågor rörande fakturor

Vi erbjuder:
En bra och betald grundutbildning
Utvecklingsmöjligheter inom företaget
Härlig arbetsmiljö
Skiftarbete
Grundlön efter kollektivavtal
Du kan själv påverka din lön med provision

Publiceringsdatum
2022-12-07

Arbetsuppgifter
Att skapa den bästa kundupplevelsen! I rollen som kundtjänstmedarbetare får du hjälpa kunder med information om produkter och andra kundtjänstrelaterade frågor.
Som kundtjänstmedarbetare hos oss hanterar du inkommande samtal från våra norska kunder gällande beställningar, fakturafrågor och teknisk support. Din första uppgift är att besvara deras frågor och funderingar för att därefter lyssna efter deras behov och erbjuda dem våra produkter och tjänster som de saknar idag. Merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal hos oss.
I uppdraget ingår också att erbjuda kunderna andra produkter, utifrån deras behov och önskemål. Som kundtjänstmedarbetare är du duktig på att coacha kunden till rätt lösning. Fokus ligger på att skapa nöjda kunder och att svara på deras frågor genom ett trevligt och personligt bemötande. I rollen ingår även försäljning till befintliga och nya kunder som en naturlig del, vilket innebär att du har stor möjlighet att själv påverka din lön då vi tillämpar fast grundlön med tillhörande provisionsmodell.
På Sitel finns stora möjligheter att utvecklas och göra karriär. Vi ger dig en flygande start, som följs upp med utbildning, coachning och kompetensutveckling. Utifrån tydliga mål arbetar du tillsammans med dina kollegor i ett engagerat team för att leverera kundservice i världsklass.
Kundtjänsten har öppet mån-fre 08.00-20.00, lör 9-17 och sön 10-15 så arbetstiderna varierar.
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Önskad start 9/1

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-01-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Sitel Sweden AB (org.nr 556437-7439)
Götaverksgatan 8 (visa karta)
417 55  GÖTEBORG

Arbetsplats
Sykes Sweden AB

Kontakt
Rekryterare
Linus Settergren
linus.settergren@connect.sitel.com

Jobbnummer
7239279

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sitel Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sitel Sweden AB: