Kundtjänstmedarbetare till huvudkontoret i Borås

NetOnNet / Butikssäljarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos NetOnNet i Borås, Malmö, Västerås, Botkyrka, Järfälla eller i hela Sverige

Kort beskrivning av företaget:
Vill du arbeta i en otroligt spännande bransch på ett av Sveriges största hemelektronikföretag med världens kanske roligaste produkter? NetOnNets kundserviceavdelning är placerad på huvudkontoret i Borås. Avdelningen består i dagsläget av ca 35 personer som hanterar alla inkommande kundkontakter via telefon, chat och mail för både Sverige och Norge. Arbetet sker i högt tempo med hög servicekänsla. Vi söker dig som är lyhörd, målinriktad och trivs med service, support och försäljning. Inställningen "vad kan jag hjälpa dig med?" ska genomsyra hela ditt arbete. Vi strävar efter att hela tiden förbättra servicenivån genom att aldrig sluta lära och se vårt arbete ur kundens ögon.

Beskrivning av arbetsuppgifter:
Hantering av alla förekommande arbetsuppgifter på en kundserviceavdelning såsom: . Telefonförsäljning (ingående försäljning) . Leveransfrågor . Service- och reklamationsärenden . Produktrådgivning . Andra förekommande administrativa uppgifter

Beskrivning av kvalifikationer:
Du ska ha minst gymnasieutbildning, tidigare erfarenhet från något serviceyrke och då gärna detaljhandel, du är van vid att sälja antingen över telefon eller i butik. Erfarenhet från hemelektronikbranschen är meriterande. Du är en person som är utåtriktad och har lätt för att skapa kontakt med andra människor. Du är initiativrik och vill bidra till en hög trivsel på avdelningen. Struktur, ordning och noggrannhet är personliga egenskaper som är viktiga för dig. Du har hög integritet och ansvarskänsla i ditt arbete och är positiv och hjälpsam som person. Att vara serviceinriktad är en självklarhet för dig och du brinner för att hjälpa kunden. PC-vana samt goda kunskaper i Officepaketet är ett krav. Har du erfarenhet från affärssystemet Jeeves ses det också som meriterande. Du har goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift). Engelska är vårt koncernspråk och det är därför viktigt att du behärskar engelska i både tal och skrift. Har du kunskapar i norska ses det som meriterande då avdelningen hanterar både svenska och norska kundärenden.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Tjänsterna är en fast anställning på heltid samt vikariat. Arbetstiden är förlagd dagtid (mån-fre) efter schema. Placering är på NetOnNets huvudkontor i Borås

Publiceringsdatum
2015-09-03

Tillträde
Enl överenskommelse

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-09-09
Vänligen sänd din ansökan med tillhörande CV senast den 9/9-2015 till ansokan@netonnet.com , märk ansökan "kundtjänstmedarbetare NetOnNet". Intervjuer kommer att ske löpande.
Ansökan kan skickas till e-postadress: ansokan@netonnet.com

Kontakt
Caroline Tran 033-488 488 caroline.tran@netonnet.com

Företag
NetOnNet

Adress
NetOnNet
Box 1716
50117 BORÅS

Kontorsadress
Bockasjögatan 12

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 033-488488

Jobbnummer
2416135

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från NetOnNet

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos NetOnNet: