Kundtjänstmedarbetare / Support till Nespressos huvudkontor

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Publiceringsdatum
2016-10-03

Företaget
Nestlé Nespresso är den ledande aktören på marknaden för premiumportionerat kaffe av högsta kvalitet. Nestlé Nespresso har sitt huvudkontor i Lausanne, Schweiz och har fler än 5 500 anställda världen över. Nespresso säljer sina produkter direkt till kunden i fler än 50 länder.

Dina arbetsuppgifter
Arbetsdagen i Nespressos kundsupport är varierande. Du arbetar med att besvara inkommande samtal och mail kombinerat med administrativa sysslor kring kunderna. Du ringer även utgående samtal samt besvarar kundernas frågor i sociala medier och via chatt. Frågorna som kommer in kan handla om teknisk support, order och Nespressos produkter. Du arbetar med både privat- och företagskunder och kommer att ingå i ett team med kaffespecialister. I rollen som kundtjänstmedarbetare jobbar du kontinuerligt med merförsäljning i dina samtal.

Anställningen inleds med en internutbildning och du utbildas även löpande under anställningen för att hålla dig a jour kring produkterna och företaget.

Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning
• Tidigare erfarenhet av servicerelaterat yrke med kundkontakt
• God datorvana
• Tidigare säljerfarenhet och arbete med telefonen som främsta verktyg (meriterande)
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift

För den här rollen tror vi att du som söker är en resultatorienterad person med vana att arbeta mot uppsatta mål. Vidare ser vi att du är drivkraftig och initiativrik, med ett proaktivt arbetssätt. En positiv framtoning och en god servicekänsla är avgörande egenskaper och färdigheter. Stort fokus läggs vid personlig lämplighet.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm, Karlaplan
Lön: Fast lön enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Dansktalande, danska, kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, merförsäljning, support, customer care, customer service, Försäljning, Sälj, Sales, , Kundtjänst, Kundservice, Second Line, Nespresso

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare, Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofia Bäckhed 08-40024050 sofia.backhed@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3080918

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: