Kundtjänstmedarbetare på heltid till Stockholmshem

Arena Personal Sverige AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om tjänsten
Är du en serviceinriktad person som trivs med kundkontakt? Har du tidigare erfarenhet av kundtjänst och brinner för att hjälpa andra människor? Då kan rollen som kundtjänstmedarbetare hos Stockholmshem vara rätt för dig!

Nu söker vi en kundtjänstmedarbetare till vår kund Stockholmshem. Detta uppdrag är ett inhyrningsuppdrag, där du blir anställd hos oss på Arena Personal AB, men arbetar ute hos vår kund Stockholmshem. Uppdraget är på heltid och beräknas starta i början av februari till sista april med möjlighet till förlängning. Arbetstiderna är förlagda under kontorstider måndag till fredag.

Arbetsuppgifterna innefattar bland annat att svara på frågor och slussa vidare till rätt handläggare, ta emot felanmälningar, registrera arbetsorder och beställningar. Som kundtjänstmedarbetare har du även löpande kontakt och samarbete med Stockholmshems entreprenörer och medverkar i utvecklingen av befintliga och nya kontaktkanaler.

Stockholmshem är ett av Sveriges största bostadsföretag. Stockholmshem bildades 1937 och har sedan dess varit en av de största aktörerna i huvudstadens utbyggnad och framväxt. Stockholmshem är ett allmännyttigt bostadsföretag som ägs av Stockholms stad och ingår i koncernen Stockholm Stadshus AB.


Din profil
Vi tror att du som söker tjänsten har tidigare erfarenhet av arbete med kundservice eller andra serviceyrken. Du är van att använda telefonen och datorn som arbetsredskap och kan uttrycka dig väl på både svenska och engelska. För att passa för tjänsten som kundtjänstmedarbetare bör du vara väldigt serviceminded och ha ett intresse av att lyssna och hjälpa andra människor.

Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader

Publiceringsdatum
2019-01-15

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-29
Ange följande referens när du ansöker: 6467
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Katja Löfström

Företag
Arena Personal Sverige AB

Adress
Arena Personal Sverige AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm

Kontorsadress
Fleminggatan 7

Jobbnummer
4557697

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: