Kundtjänstmedarbetare, Östermalm deltid 80%

Avanzera Bemanning AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2015-07-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare, Östermalm deltid 80%" (publicerad 2015-08-25) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:

Vår kund arbetar för att sprida kunskap om och intresse för utrikespolitik och internationella frågor till Sverige och världen. Kunden bedriver ett center för forskning, information, analys och debatt kring utrikespolitik och internationella frågor. Sammanlagt består verksamheten av ca 45 medarbetare - forskare, journalister, skribenter och administrativ personal. Arbetsplatsen är i internationell miljö vid KTH på Östermalm. Tjänsten är på deltid 80%; arbetstider från ca 9 till 15.30 dagligen med start i slutet av augusti. Tjänsten är antingen en direktrekrytering hos vår kund alternativt en konsultinhyrning med anställning hos osspå Avanzera. Som konsult i Avanzera har du fast månadslön och betald semester.

Publiceringsdatum
2015-07-01

Dina arbetsuppgifter
Ge service till kunder och arbeta med försäljning av produkter och tjänster via telefon, mejl och personligen. Produkterna består av tidsskrifter, böcker och prenumerationer. ecempel på kunder är ambassader, skolor och kommuner. Dina arbetsuppgifter kommer främst atta vara:
• Produktinformation
• Ordermottagning
• Registerhantering
• Leveranser
• Fakturering och kontantbetalning
• Direktförsäljning från kontoret
• Ansvara för beställningar av tidsskrifter från tryckeri
• Skicka recensionsexemplar av publikationerna

Du kommer även att arbeta med förberedelser inför olika evenemang t ex att ta emot deltagaranmälningar, registervård samt förberedelser inför försäljning av böcker och tidsskrifter vid evenemang.

I den här rollen ingår även kontorsassistentuppgifter såsom ansvar för posthantering, beställning av förbrukningsmaterial och kontorsmaterial. Se till att det är ordning i gemensamma lokaler, fakturering samt att vara behjälplig med olika administrativa arbetsuppgifter.

Bakgrund
Du har några års erfarenhet av servicerelaterat och administrativt arbete. Du uttrycker dig väl i tal och skrift samt har gärna erfarenhet av säljrelaterat arbete. Du har goda kunskaper i engelska och som minst gymnasieutbildning.

Bemanning med personligt engagemang:

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-08-05
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 511
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Helena Elvin Guillemain 08-54528300

Företag
Avanzera Bemanning AB

Adress
Avanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2359009

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning AB: