Kundtjänstmedarbetare/koordinator till företag i Märsta
Jobzone Stockholm, Tjänstemän Bemanning, Uthyrning / Butikssäljarjobb / Sigtuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Sigtuna,
Österåker,
Håbo,
Upplands-Bro,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jobzone Stockholm, Tjänstemän Bemanning, Uthyrning i Sigtuna,
Vallentuna,
Stockholm,
Huddinge eller i
hela Sverige Kundtjänstmedarbetare/koordinator sökes omgående för kortare uthyrning, tjänsten kan dock bli tillsvidare för rätt person.
Ansvarsområde
Vara ambassadör och ansikte ut mot kunderna. Bygga långsiktiga hållbara kundrelationer och ansvara för den upplevda kundnöjdheten. Ansvarig för att ta emot kundorder, planera och följa upp leveranser till kund. Hålla kundernas logistik- och produktionsplanering uppdaterade om rådande leveranssituation och vara rådgivande och hjälpande i kundernas produktionssituation. Huvudsakliga kontaktytor förutom kund är planering, transport, lager och produktion. Tjänsten rapporterar till Supply Chain Manager.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Ta emot order från kund och systerbolag, samt bekräfta leveranstid enligt internt planering. Följa upp pågående order och rapportera avvikelser till kund, vid behov prioritera tillsammans med kund och uppdatera systemet. Planera och reservera produkter för varje leverans. Skapa och hantera statistik för leveranssäkerhet till kund. Registrera returer av färg från kund. Fakturera och kreditera kund.
Publiceringsdatum2018-11-07Kvalifikationer - Eftergymnasial utbildning, med inriktning mot kundservice och försäljning.
- Erfarenhet av säljande kundservice
- Goda kunskaper om arbete i ERP-system, gärna Microsoft Dynamics AX
- Du behöver kunna uttrycka dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska, gärna ryska eller något övrigt nordiskt språk.
Dina personliga egenskaper - Serviceinriktad och Relationsbyggande
- Drivande/initiativtagande och stimulera medarbetare och kunder till laganda och att prestera mot gemensamt uppsatta mål
- Tydlig och kommunikativ
- Flexibel
- Noggrann och klara av att ha många bollar i luften under tidspress
- Kunna se helheter
- Kunna prioritera
- Respektera våra värderingar Kundfokus, laganda, vilja att förändra, tillit & integritet
AnställningsvillkorMarknadsmässig lön.
Arbetstider, 08.00-17.00
Du kommer att bli anställd av oss på Jobzone Stockholm och uthyrd till vår kund, uppdraget behöver tillsättas omgående och avser en kortare period, men för rätt person kan tjänsten komma att bli tillsvidare då vår kund ser långsiktigt på denna roll.
Sök tjänsten omgående då intervjuer sker löpande.
Varmt välkommen med din ansökan!
Jobzone erbjuder dig:
- Arbete i ett av Nordens största rekryterings- och bemanningsföretag. Genom våra 50 kontor i Sverige och Norge personalförstärker vi över 2000 kunder per år i olika branscher och befattningar.
• Arbete i ett företag vars målsättning är att skapa framgång för individer och organisationer, och vars vision är att vara branschens bästa arbetsgivare!
• Arbete i en kultur som av våra medarbetare beskrivs som välkomnande och inkluderande.
• Kollegor med stort engagemang och med höga ambitioner.
• Arbete hos ett företag som självklart är auktoriserat, har kollektivavtal, försäkringar, förmåner med mera.
Du kan känna dig trygg i din anställning hos Jobzone och våra kunder!
Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Omgående Visstidsanställning till
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-07
Ange följande referens när du ansöker: 2018/226
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTove Hahnsson 0707788354
FöretagJobzone Stockholm, Tjänstemän Bemanning, Uthyrning
AdressJobzone Stockholm, Tjänstemän Bemanning, Uthyrning
Arenavägen 47
12177 Johanneshov
KontorsadressArenavägen 47
Jobbnummer 4444909
Observera att sista ansökningsdag har passerat.