Kundtjänstchef med erfarenhet av e-handel till expansivt företag

Bravura / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2014-04-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstchef med erfarenhet av e-handel till expansivt företag" (publicerad 2014-06-03) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2014-04-03

Företaget
Bravura söker en kundtjänstchef till ett e-handelsföretag inom möbler och inredning. Företaget har 30 anställda och fortsätter att växa. I fokus ligger fortsatt tillväxt med bibehållen god service och företagets kundtjänstavdelning har en viktig roll på denna resa. Arbetsmiljön är fartfylld och stämningen entreprenöriell - här blir din röst hörd och du får stora möjligheter att utvecklas.

Dina arbetsuppgifter
Kundtjänstavdelningen består av tio personer som hjälper företagets kunder att få bästa möjliga shoppingupplevelse i företagets webshop. I rollen som kundtjänstchef har du personalansvar och fokus ligger på att coacha medarbetarna i deras vardag, liksom att lösa problem och ärenden som uppstår. En stor del av rollen innebär att bygga nya rutiner och processer för kundtjänsten och att lyfta servicenivån ytterligare. Den entreprenörsanda som präglar arbetsmiljön bjuder in till stort inflytande och innebär samtidigt att hugga i där det behövs. Du har överblick över den dagliga aktiviteten och ser över möjliga problem och möjligheter kopplade till produkter, lager, leveranser osv. Vidare ansvarar du för rekrytering till avdelningen. Du blir del av ledningsgruppen och rapporterar till företagets VD.

Kvalifikationer
• Högskoleutbildning inom ekonomi eller motsvarande är önskvärt
• Några års erfarenhet av personalansvar (krav)
• Erfarenhet av kundtjänst (krav)
• Erfarenhet från E-handelsföretag och förståelse för varuflöden (krav)
• Erfarenhet från mindre företaget som har vuxit (krav)
• Erfarenhet av försäljning (meriterande)

Dina personliga egenskaper
För att trivas i rollen är du initiativtagande, driven och organiserad. Du drivs av en föränderlig miljö med ett högt tempo, som präglas av entreprenörsanda. Vi ser att du är en person som tar tag i saker och gärna styr upp processer och rutiner. Samtidigt trivs du i en coachande roll.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.

Sökord: Kundservicechef, chef kundservice, teamledare kundtjänst, kundtjänstchef, Stockholm, E-handel, inredning, möbler.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-05-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Isabelle Riddez

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11733 Stockholm

Jobbnummer
1829365

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: