Kundtjänstansvarig
Ccb Callcenterbolaget AB / Ekonomijobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomijobb i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Storfors,
Lekeberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ccb Callcenterbolaget AB i Nacka,
Askersund eller i
hela Sverige Callcenterbolaget AB är ett ungt och expansivt bolag som erbjuder marknaden kundanpassade och uppdragsspecifika callcentertjänster, rekrytering-och konsulttjänster .
För vår kunds räkning, ett företag inom Telecom branschen som just nu är i ett expansivt skede söker vi en Kundtjänstansvarig med placering på företagets huvudkontor som är centralt beläget i Nacka (fem minuter från Slussen)
Publiceringsdatum2008-01-21Dina arbetsuppgifterSom kundtjänstansvarig får du en styrande och motiverande roll i utvecklingen av en serviceminded och effektiv kundtjänst. Du kommer att ansvara för arbetsledning och coachning av våra fem duktiga kundtjänstmedarbetare inhouse och även ansvara för kontakten och utvecklingen av våra externa samarbetspartners gällande kundtjänst, där även resor i tjänsten kan förekomma.
Du kommer också att ansvara för förbättringsarbete, bemanningsplanering samt utvecklings- och lönesamtal för gruppens medarbetare.
I arbetsuppgifterna ingår också uppföljning av resultatrapporter samt prognos- och budgetarbete. Du kommer även att ansvara för kundreskontran.
Kundtjänstansvarig ingår i ledningsgruppen och rapporterar direkt till VD.
Vem är du?
Vi söker dig som har minst 5 års erfarenhet i liknande position inom Telekombranschen.
Grundläggande kunskaper/utbildning inom personaladministration och ekonomi är ett måste. Samt utpräglade ledaregenskaper.
Vi ser gärna att du har högskoleutbildning inom ekonomi eller personal.
Goda språkkunskaper är ett krav, goda kunskaper i engelska är meriterande.
Goda kunskaper i Officepaketet ett krav, övriga programkunskaper meriterande.
Det är viktigt att du kan prioritera och arbeta strukturerat, noggrant, flexibelt och framförallt självständigt. Dessa egenskaper lyckas du kombinera med en utåtriktad läggning, i vilken du har förmåga att ta egna initiativ.
Vidare skall du ha en god samarbetsförmåga samtidigt som du har "skinn på näsan".
Vad får du?
Qall ger vi dig självförtroendet, kunskaperna och möjligheten att påverka verksamhetens utveckling. Du kommer att arbeta i ett glatt och trivsamt gäng. Vi sitter i fräscha lokaler i Nacka. Vi har högt till tak korta ledtider i våra beslut.
Vi arbetar gemensamt efter Qalls ledord "ENKELHET".
Vid all rekrytering sätter vi värde på kvaliteter som etnisk och kulturell mångfald kan tillföra verksamheten.
KörkortskravB körkort fordras.
Anställningstyp/arbetstiderHeltid, 100% Dagtid, Provanställning 6 månader.
ErsättningFast månadslön
KontaktAnn-Christin Bergström,
jobs@callcenterbolaget.se , HR
Så ansöker duPå grund av hög arbetsbelastning besvaras frågor om tjänsterna endast via mail.
Sista ansökningsdag 2008-01-30
Ange följande referens när du ansöker: Kundtjänstansvarig
Vi tar emot ansökan via epost:
jobs@callcenterbolaget.seFöretagCCB CALLCENTERBOLAGET AB
69621 ASKERSUND
Jobbnummer 104964
Observera att sista ansökningsdag har passerat.