Kundtjänst/växeltelefonist till medlemsburen organisation, delti

Bravura / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2016-01-25

Företaget
Bravura söker en kundtjänst/växeltelefonist till förbundskansliet för en medlemsburen organisation med ca 50 000 medlemmar i dagsläget. Den består av 180 föreningar som är fördelade i 24 regioner. Verksamheten är inriktad på lokala medlemsträffar, föreläsningar och hälso- och sjukdomsinriktad information. Idag finns ca 30 anställda som arbetar med att hjälpa och serva föreningarna i hela landet.

Dina arbetsuppgifter
I denna roll ansvarar du för föreningens kundtjänst/växel och medlemsservice. Du tar emot samtal, svarar på frågor från medlemmar samt kopplar vidare till rätt person på arbetsplatsen. I rollen ingår även att ta emot besökare, se till att de kommer till rätt plats och supportar vaktmästeriet vid behov. Du hanterar och tar då hand om enklare problem som uppstår i lokalen. Inom medlemservice lägger du till/tar bort medlemmar, ändrar medlemmars adresser och skickar ut medlemskort. Egna initiativ är mycket uppskattat här. Tjänsten är på deltid där arbetstiderna är förlagda vardagar 08.30-12.00 eller 13.00-16.30.

Kvalifikationer
Utbildning: Avslutad gymnasieutbildning
Erfarenhet: Arbete inom serviceyrke såsom reception, kundtjänst, växel och kontorsansvar
Meriterande: Erfarenhet av växelsystem Avaya, Vision 80/20 och registersystem Mysoft
Språk: Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift samt behärskar god engelska

För att trivas i rollen har du en känsla för service och förmåga att hjälpa andra. Du är prestigelös, uppmärksam och tillmötesgående. Därtill kan du hantera stress samt är en person som kan agera initiativtagande och upprätthålla ett professionellt bemötande gentemot besökare, medlemmar och internt anställda.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt ök.
Kontakt: Bravura, info@bravura.se , tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, kontor, växel, reception, service, systemvana

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-02-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jessica Larsson 08-40024050 jessica.larsson@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2633608

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: