Kundtjänst / kundtjänstmedarbetare / kundsupport
Bravura / Butikssäljarjobb / Malmö
2017-04-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänst / kundtjänstmedarbetare / kundsupport" (publicerad 2017-04-25) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-04-24FöretagetVår kund är en stor koncern som arbetar inom livsmedel, energi, maskin och lantbruk. De är en av Sveriges största leverantörer inom livsmedel och lantbruk. Bolaget är i gruden svenskt men har även verksamheter internationellt. Kontoret är beläget i Malmö. Du kommer att arbeta på en trevlig avdelning med engagerade kollegor och det finns stora möjligheter till att växa i företaget.
Uppdraget är en heltidsbemanning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Bravura.
Dina arbetsuppgifterI rollen som kundsupport har du en varierad vardag. Du ansvar för att kunderna får svar på sina frågor gällande spannmål under skördetider.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är svara på inkommande samtal, bokning av tider ute hos anläggningar, svara på avtalsrelaterade frågor samt att skapa leveransförsäkran åt kund. I kundsupporten arbetar du tillsammans 7 kollegor och ni har ett nära samarbete med varandra men även med interna avdelningar så som planering, inköp, försäljning och produktion. För att kunna ge kvalitativ service kommer du att få en god intruduktion till arbetet och de frågeställningar som förväntas bli en del av din vardag.
Uppdraget är mellan 1/7 - 15/10. Under denna period kan enstaka helgarbete förekomma. Arbetstiderna är rullande mellan 07.00 - 18.00 alternativt 07.00 - 20.00, beroende på om det är skördetid eller ej.
Kvalifikationer• Erfarenhet av kundtjänstarbete eller annan support över telefon
• Logisitkbakgrund (meriterande)
• Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
För att passa i rollen som kundtjänstmedarbetare hos vår kund är du en person som är serviceminded och sätter kunden i fokus. Du är konsultativ och tydlig i din kommunikation gentemot kunder men även internt. Vidare är du flexibel och tar ansvar för ditt arbete.
Övrig information:
Start:
Plats:
ErsättningFunderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Jakobsen
anna.jakobsen@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1280
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3454023
Observera att sista ansökningsdag har passerat.