Kundtjänst / kundservice / service / bank / finans till företag
Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
2018-11-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänst / kundservice / service / bank / finans till företag " (publicerad 2019-04-08) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2018-11-19FöretagetFöretaget är ett ledande inkassoföretag som arbetar med kredit och inkassotjänster i Norden och Baltikum. De består av cirka 150 medarbetare och arbetar löpande med utbildning och kompetensutveckling. Arbetsplatsen präglas av en god atmosfär, högt i tak och utvecklande arbetsuppgifter. Tjänsten är placerad i företagets lokaler i centrala Stockholm.
Dina arbetsuppgifterI rollen som Customer Care Agent ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon, mail och chatt. Dina kunder har antingen fått en faktura som de inte har betalt eller så är fakturan redan hos inkasso. Syftet med rollen är att hitta en betalningslösning tillsammans med kunden, det kan innebära att informera om olika självbetjäningstjänster eller att erbjuda en avbetalningsplan. Du administrerar sedan ärendena i de olika affärssystemen. Fokus är att skapa kundnöjdhet och hitta lösningar för varje enskilt ärende. Ditt arbete följs upp inom olika fokusområden kontinuerligt i syfte att ständigt utveckla dig i rollen.
Du kommer att erbjudas en gedigen introduktion för att skapa en förståelse kring arbetssätt och system. Du ingår i ett team som består av cirka 15 medarbetare i varierande åldrar och med olika bakgrund. Arbetsplatsen präglas av att man har roligt på jobbet och värdesätter ett gott samarbete och teamkänsla.
Kvalifikationer• Arbetslivserfarenhet från service såsom butik eller annat arbete med kundbemötande
• Avslutad gymnasieutbildning
• God system- och datorvana
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska.
Som person tror vi att du har ett intresse att hjälpa andra och är mån om att göra ett bra arbete. Vi tror också att du tycker om att ta ansvar för ditt eget arbete på ett strukturerat sätt. Du tycker om förändringar och kan handla och agera utifrån olika situationer.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här:
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/.Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundtjänst, administration, handläggning, kredit, kundservice, kundtjänstmedarbetare, support, reskontra, inkassoärenden, bevakning, bevakningshandläggare, Stockholm, service, heltid, customer care agent, kundsupport, hötorget
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJulia Jobacker
julia.jobacker@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4464357
Observera att sista ansökningsdag har passerat.