Kundsupportadministratör

Rise Research Institutes Of Sweden AB / Administratörsjobb / Borås
2021-05-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundsupportadministratör" (publicerad 2021-11-08) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rise Research Institutes Of Sweden AB i Borås, Mölndal, Göteborg, Trollhättan, Jönköping eller i hela Sverige

Trivs du i en koordinerande roll med mycket kundkontakt? Drivs du av att ge kunder och handläggare service i världsklass? Kombinerar du noggrannhet med ett sinne för att hitta nya lösningar? Då kan du mycket väl bli en av våra medarbetare i kundsupport på avdelningen certifiering, inom divisionen Samhällsbyggnad.


Publiceringsdatum
2021-05-06

Om företaget
Inom RISE är vi av uppfattningen att det är genom samverkan med kollegor, kunder och samarbetspartners som vi utmanar gränser och utvecklar ny kunskap och kompetens. Om du motiveras av att arbeta i en framåtblickande och innovativ miljö där samarbete är en del av vardagen så tror vi att du har rätt attityd och drivkraft för att lyckas i den här rollen.

Om rollen
I rollen som kundsupportadministratör hos oss har du en nyckelroll och är RISE ansikte utåt i relationen med kund. Du arbetar under stort eget ansvar och koordinerar kunduppdragen från början till slut.

Arbetsuppgifterna kan skilja sig åt beroende på vilken avdelning du arbetar inom men huvudsakliga arbetsuppgifter för kundsupport inom RISE är:

- Kundkontakter tillsammans med handläggare genom hela uppdraget avseende support och administrativa frågor
- Orderhantering
- Samordning/planering av uppdrag tillsammans med verksamheten men också med extern kund
- Koordinering och administration av kurs-/utbildningsverksamhet
- Hantering av bevis, certifikat etc
- Fakturahantering
- Övriga avdelningsspecifika arbetsuppgifter

Placering för tjänsten är i Borås och innebär en tillsvidareanställning.

Vem är du?
För att lyckas i rollen tror vi att du arbetar självständigt och proaktivt, är flexibel och lyhörd samt att du tillför ordning och struktur i de kundprocesser du driver eller medverkar i. Du gillar förändring och utveckling och trivs i en miljö där du förväntas ta egna initiativ för att lösa problem som uppstår. Våra kunder och samarbetspartners kan vara internationella och därför uttrycker du dig bekvämt på så väl svenska som engelska i både tal och skrift. I din roll kommer du att ha många kundrelationer och det är därför avgörande att du har ett genuint servicetänk samtidigt som du kan prioritera och sätta gränser vid behov. Vi vill att du har relevant gymnasial utbildning och erfarenhet från direkt kundkontakt och service. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper. Kunskaper i IFS och Ecert ses som meriterande liksom kännedom om certifiering generellt.

Är vi rätt för varandra?
Inom RISE gillar vi olika och vi är övertygade om att mångfald bidrar till en innovativ miljö där vi tillsammans utmanar gränser och utvecklar ny kunskap och kompetens för framtiden. Hos oss möts passionerade problemlösare för att lösa några av världens viktigaste, och kanske roligaste, problem. Vi kan inte lova dig ett enkelt jobb, men vad vi kan lova dig är ett gäng engagerade kollegor och några riktigt spännande samhällsutmaningar att ta itu med. Du kommer att arbeta i en dynamisk miljö som ger dig utvecklingsmöjligheter både professionellt och personligt. Hos oss får du möjlighet att göra skillnad på riktigt. Välkommen till hela Sveriges forskningsinstitut och innovationspartner.

Välkommen med din ansökan!
Låter detta intressant och du vill veta mer är du välkommen att kontakta enhetschef Stina Broberg Bergkvist på 010-516 63 45. Vi vill ha din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande, dock senast 20 maj.

Våra fackliga representanter är: Lazaros Tsantaridis 010-516 62 21 och Linda Ikatti, 010-516 51 61.

Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligen då vi lyder under Lagen om offentlig upphandling.

administratör, kundsupport, koordinering, Borås, RISE

Varaktighet, arbetstid
100. Tillträde: Enligt överenskommelse. Tillsvidareanställning

Ersättning
Fast månadslön.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-05-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
RISE Research Institutes of Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2021/221".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Rise Research Institutes Of Sweden AB (org.nr 556464-6874)

Arbetsplats
Rise Research Institutes Of Sweden

Jobbnummer
5732364

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Rise Research Institutes Of Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rise Research Institutes Of Sweden AB: