Kundsupport till Lensway
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-10-19Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att LenswayGroup AB har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och LenswayGroup en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företagetLenswayGroup AB ägs av världens ledande optikföretag, EssilorLuxottica och LenswayGroup består av två e-handels butiker - Lensway.com och Lenson.com. Huvudkontoret inklusive lager och kundservice, finns i Kista i norra Stockholm. De brinner för att förbättra människors syn och liv genom att erbjuda prisvärda linser och glasögon på ett enkelt sätt, vilket har gjort dem till Nordens största optikbutik på nätet.
Här blir du ett team om 12 personer där du har en viktig roll att stötta och vägleda kunder tillsammans med övriga kollegor. Hos LenswayGroup erbjuds du en långsiktig anställning och blir en del av ett team som präglas av en familjär och öppen stämning där du som medarbetare står i fokus.
Dina arbetsuppgifterSom kundsupport besvarar du kunders frågor som kommer in via telefon, e-post och sociala medier. Exempel på arbetsuppgifter är att hjälpa kunder att navigera på hemsidan för att göra beställningar eller svara på frågor kopplat till fakturor, betalning eller leverans. Därtill informerar du om linser, glasögon och övriga tjänster med målet att slutföra kundens order. I rollen administrerar du ärenden i ett ärenderapporteringssystem och du ansvarar för att uppmärksamma fel och förbättringsområden. Har du intresse och vilja så har du möjlighet att engagera dig andra utvecklingsprojekt.
Vidare ingår även merförsäljning i form av att erbjuda kunden aktuella kampanjer och att informera om tjänster och produkter. Arbetet är teamfokuserat och alla hjälps åt för att uppnå bästa service mot kunden. God kommunikation är viktigt och ditt arbete utvärderas och utvecklas genom regelbundna kvalitetsmätningar för att säkerställa att kunden alltid känner sig nöjd och uppmärksammad.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Slutförd gymnasieutbildning
• Erfarenhet av servicerelaterat yrke
• God datorvana
• Du uttrycker dig på två nordiska språk (svenska, norska, danska, finska), där du behöver uttrycka dig flytande på ett av dem i tal och skrift
Meriterande
• Erfarenhet av att ha arbetat med telefonen som redskap
• Tidigare erfarenhet från optikbranschen
Vi tror att du som söker är engagerad, kundfokuserad och har en stark känsla för service, då detta kännetecknar företagskulturen och är en viktig del i rollen. Du är flexibel och har lätt för att prioritera då det är viktigt att arbeta effektivt med hög kvalitet. Som person tar du stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Då du arbetar med att hjälpa kunder att lösa problem, motiveras du av att agera problemlösande och har intresset samt förmågan att fördjupa dig i problem.
Övrig information:
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Kista
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundtjänst, kundsupport, kundservicemedarbetare, finska, danska, norska, service, kund, support, Lensway, Kista, optik, customer service, care, sales support,
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-11-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Lovisa Johansson
lovisa.johansson@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 7090606
Observera att sista ansökningsdag har passerat.