Kundsupport med affärssystemsvana sökes

S&C Bemanning Göteborg AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos S&C Bemanning Göteborg AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Lerum, Härryda eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-11-09

Om företaget
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.

Det går bra för Söder & Co och en kul grej när det går bra är att man behöver bli fler. På Söder & Co är vi alltid intresserade av att knyta till oss rätt personer. För hos oss är det människorna som gör skillnad. Vi erbjuder dig marknadsmässig lön, tjänstepension enligt vårt kollektivavtal med unionen, friskvårdserbjudande, roliga medarbetaraktiviteter och personligt engagemang från din närmsta chef. Vår framgång bygger på din framgång. Välkommen till oss!

Om företaget
Vår kund är ett internationellt produktföretag med nordiskt huvudkontor i Göteborg. Det är cirka 20 medarbetare på kontoret som arbetar med logisitik, försäljning och service och du kommer att bli en nyckelperson med huvuduppgiften att ge service till kunder.

Arbetsuppgifter
I rollen som kundsupport är den primära uppgift att ge förstklassig service till kunder som antingen ringer eller mailar ordrar och frågor. Majoriteten av ärendena inkommer via mail. Du kommer dagligen att arbeta i affärsystem och lägga ordrar och utföra fakturering. I liten skala kommer det även att ingå enklare inköpsarbete gentemot interna bolag. Eftersom företaget är internationellt sker en hel del komunikation på engelska.

Profil
Vi söker dig som är tillgänglig för omgående start. Uppdraget är på heltid måndag-fredag 8:00-16:45. Initialt är det fyra månader till och med februari och därefter möjlighet till förlängning. Vi söker dig med tidigare erferenhet av kundsupport och/eller orderadministration i minst två år. Du har tidigare erfarenhet av att arbeta i affärssystem och har god datavana. Du har lätt för att lära dig och sätta dig in i en ny verksamhet. Som person är du serviceorienterad, noggrann och har lätt för att arbeta både självständigt och i grupp.Företagets produkt är teknisk så det är önskvärt att du har erfarenhet av tekniska produkter. Känner du dig träffad av ovanstående är du välkommen att skicka in din ansökan via vår hemsida www.soderco.se. Urval sker löpande och start är så snart som möjligt. Du kommer att bli anställd i konsultverksamheten hos Söder & Co.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-20
Ange följande referens när du ansöker: 1981
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Niklas Ekeblad

Företag
S&C Bemanning Göteborg AB

Adress
S&C Bemanning Göteborg AB
Carlbergsgatan 8
41266 Göteborg

Kontorsadress
Carlbergsgatan 8, Göteborg

Jobbnummer
3151195

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från S&C Bemanning Göteborg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos S&C Bemanning Göteborg AB: