Kundservicesamordnare till vårdbolag i framkant

TioHundra AB / Övriga jobb / Norrtälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla övriga jobb i Norrtälje, Vallentuna, Vaxholm, Täby, Värmdö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TioHundra AB i Norrtälje, Upplands Väsby, Stockholm eller i hela Sverige

Om oss

Du kommer att ingå i en enhet som idag består av 18 entusiastiska medarbetare som arbetar gränsöverskridande med bolagsövergripande verksamhetsstöd,7 av dessa kommer du att leda och coacha inom området kundservice. Vi erbjuder dig arbete i en nytänkande organisation med fina lokaler centralt på Norrtälje sjukhus.


Vi är en del av Tiohundra - det kompletta vårdbolaget i Roslagen. Sammanslagningen av sjukvård och omsorg i samma företag gör oss unika i Sverige. Vårt innovativa och effektiva arbetssätt höjer kvaliteten och skapar mervärde för patienter, brukare, närstående och medarbetare. Detta gör oss också till en attraktiv arbetsgivare, vilket återspeglas i våra höga resultat i medarbetarenkäten. Tiohundra samverkar i Norrtäljemodellen som är uppmärksammad såväl här hemma som internationellt, och lyfts fram av socialdepartementet som en förebild att ta efter. Du når oss enkelt med bekväm och wifi-utrustad direktbuss från Stockholm.

Om tjänsten

I ditt huvudsakliga arbete kommer du leda och coacha vårt team inom kundservice med fokus på patienter, externa kunder samt interna verksamheter. Du kommer förutom ditt samordningsuppdrag arbeta operativt med varierade arbetsuppgifter där kundfokus och glädje är ledord. Teamet ansvarar bland annat för bolagets telefoni, e-Tjänstekortsadministration, centralkassa samt patientkontor. Funktionen förvaltar flera system med tillhörande SLA:er.

I ditt arbete ingår:

* att biträda enhetschef med att samordna resurser samt planera och utveckla funktionens arbete
* operativt arbete inom funktionerna
* övriga administrativa uppgifter

Om dig
Vi söker dig som brinner för att ge service och har en förmåga att skapa goda team som genuint har roligt på jobbet. Du har förmåga att se helheten och tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Som person är du engagerad och driven samtidigt som du kan behålla lugnet i stressiga situationer. Du har även en förmåga att få andra att sätta upp mål och arbeta självständigt tills resultat uppnås med god kvalitet. Rollen innebär omfattande kontakter, vilket ställer höga krav på att du är professionell och tillmötesgående i ditt bemötande samt att du har lätt för att skapa goda relationer.



Du har:
* minst 2 års erfarenhet av operativt ledarskap
* minst 2 års erfarenhet av kundsupport eller andra serviceyrken
* minst gymnasieutbildning, gärna med inriktning mot administration och eller teknik
* mycket goda kunskaper att uttrycka dig i tal och skrift på svenska
* mycket god datorvana och goda kunskaper i Officepaketet, särskilt Word och Excel

Meriterande för tjänsten är:
• praktisk erfarenhet av telefonistapplikationen Vision 80/20 eller liknande
* praktisk erfarenhet av journalsystemet Take Care
* utbildad undersköterska alt. läkarsekreterare
* utbildad e-Tjänstekortshandläggare

Du delar vår värdegrund som bygger på delaktighet, trygghet och respekt.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och värdesätter den kvalitet som mångfald tillför vår verksamhet. Vi ser gärna manliga sökande.

Intervjuer kommer att ske löpande under ansökningstiden. Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Mån-fre Tillsvidare

Publiceringsdatum
2019-03-08

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Moa Brismo 0176-326438

Företag
TioHundra AB

Adress
TioHundra AB
Lasarettsgatan 8
76129 Norrtälje

Kontorsadress
Lasarettsgatan 8

Jobbnummer
4658008

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TioHundra AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TioHundra AB: