Kundservicemedarbetare till Stockholms lokaltrafik

Montico HR Partner AB / Butikssäljarjobb / Linköping
2019-01-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicemedarbetare till Stockholms lokaltrafik" (publicerad 2019-03-13) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Montico HR Partner AB i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige

Kundföretaget
Gillar du att prata i telefon och uppfattas positiv och energigivande i andra änden? Älskar du att hitta lösningar på problem och ser det som en utmaning? Är du även en ansvarstagande person och är redo för en karriär inom kundserivce? Då ska DU definitivt söka till oss!

Vi söker Dig som vill arbeta med kundtjänst och support till SL.
SL är samlingsnamnet och varumärket för den allmänna kollektivtrafiken i Stockholms län. SL-trafiken har ca 800 000 resenärer per dag och vissa utav dom behöver din hjälp och rådgivning!


Releasy är en kundserviceleverantör med lång erfarenhet. De har varit etablerade i Linköping sedan 1984. Deras kunder är stora, välkända företag inom en rad branscher så som telekom, energi, media, resor, bank m f. Releasy har ca 600 medarbetare på fem produktionsorter; Linköping, Borås, Borlänge, Stockholm och Barcelona. Huvudkontoret ligger i Bergshamra i Stockholm.

Arbetsbeskrivning
Som kundtjänstmedarbetare hos SL svarar du på inkommande telefonsamtal om till exempel resvägar och tider inom ansvarområdet för Stockholms Lokaltrafik. Med ett professionellt och ödmjukt arbetssätt bidrar du till att underlätta och förenkla resan i vardagen. Resenären ska alltid ha korrekt information och rätt biljett för en trygg resa. Det finns även möjligheter till stor variation av arbetsuppgifter så som administrativa uppgifter, mailhantering, chatt och sociala medier på längre sikt.

Öppettiderna för SL's kundtjänst är måndag-söndag 06:00- 23:00. Detta innebär att arbetstiderna är varierande.

Tjänsten är på 80% upp till 100% och startar 18 mars.

För att du ska lyckas i din roll får du en grundlig utbildning, med betalt från första dagen, i hur du levererar den bästa kundupplevelsen, stödsystemen samt i de produkter och tjänster som du kommer arbeta med. Genom stöttning, coachning och vägledning får du möjlighet att bidra till utveckling och växa inom företaget.



Din profil
För oss är det viktigt med rätt person på rätt plats.

Är du den personen som gillar att organisera och strukturera familjesemestern? Får du oftast höra att du är effektiv och ansvarsfull från dina kollegor? Triggas du av utmaningar och ser lösningar istället för hinder? Då kan DU vara den vi söker!

Vi tror mer på personlig lämplighet än tidigare erfarenheter. Kraven som finns är att du fyllt 18 år, har gymnasiebetyg, pratar flytande svenska och har goda kunskaper i engelska.


Vårt företag
Montico är helhetsleverantör inom HR och erbjuder tjänster inom bemanning, rekrytering, utbildning, verksamhetsutveckling, stöd och matchning samt omställning. Med cirka 1000 anställda finns vi idag på ett stort antal orter i södra och mellersta Sverige och vårt huvudkontor finns i Tranås.

Din ansökan lämnar du via länken nedan.

Då vi gör löpande urval tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2019-01-28

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-27
Ange följande referens när du ansöker: 5393
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Edholm anna.edholm@montico.se

Företag
Montico HR Partner AB

Adress
Montico HR Partner AB
Ståthögavägen 48
60223 Norrköping

Kontorsadress
Ståthögavägen 48

Jobbnummer
4581022

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Montico HR Partner AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Montico HR Partner AB: