Kundservicemedarbetare till MediaMarkt
Transcom AB Stockholm / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Transcom AB Stockholm i Stockholm,
Eskilstuna,
Örebro,
Karlskoga,
Borås eller i
hela Sverige OM TRANSCOM
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 50 kontaktcenter i 21 länder på 33 språk. Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor.
DIN ROLL
I din roll som kundservicemedarbetare kommer du, för vår kund MediaMarkt, att hantera inkommande samtal gällande produktinformation, leveransinformation, och andra serviceärenden som reklamation och försäkring. Du får mycket eget ansvar, men lämnas aldrig utan stöd tack vare den starka teamkänsla och höga engagemang från både kollegor och ledare.
OM DIG
Vi ser gärna att du har ett genuint intresse för att jobba med människor, är tydlig i din kommunikation och har lätt för att anpassa dig efter kundens olika behov och humör. Personlig lämplighet har en stor betydelse när vi gör vår bedömning.
Utöver detta ska du ha följande kompetenser:
Engelska flytande i tal och skrift
Svenska flytande i tal och skrift
Du måste vara över 18 år och gymnasieexamen är ett krav
För att du ska trivas ser vi att du är serviceminded, tålmodig och resultatorienterad. Tempot hos oss är högt, men alltid med en grym teamkänsla - på Transcom jobbar vi tillsammans!
DETTA FÅR DU
På Transcom får du möjlighet att utvecklas och växa som individ. Här kan du bygga en karriär, bland annat inom sälj, produktkunskap, ledarskap och säljcoaching. Vi är stolta över att kunna säga att nästan alla tjänster hos oss har tillsatts av personer som en gång hade rollen som kundservicemedarbetare. Har du en drivkraft kan vi garanterat göra underverk.
Förmåner
Utöver ljusa lokaler, trevliga kollegor och engagerade ledare erbjuder vi även
kollektivavtal
tjänstepension
rikskortet
friskvårdsbidrag
utvecklingsmöjligheter
betald utbildning
ANSTÄLLNINGSFÖRHÅLLANDEN
Befattning: CSR (Customer Service Representative) Transcom
Arbetstid: Schemalagd arbetstid, öppettider måndag - fredag 09:00-18:00. Helger och röda dagar: stängt
Anställningsgrad: 80%
Kollektivavtal: Unionen
Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
Startdatum: 2021-11-01
REKRYTERINGSPROCESSEN
Du behöver inte skicka något CV till oss. Efter att du fyllt i din ansökan via vår hemsida kommer du att få ett mail med 4 tester som är första steget i vår urvalsprocess. Vid godkända tester är nästa steg en telefonintervju.
Överensstämmer din profil med det vi söker, bjuder vi in dig till en av våra kandidatdagar. Där får vi möjlighet att berätta mer om tjänsten samtidigt som vi får lära känna dig bättre genom en personlig intervju.
Intervjuer genomförs löpande så skicka in din ansökan redan idag!
För mer information om tjänsten, maila oss på
jobb.sverige@transcom.com.
Publiceringsdatum2021-10-08Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-11-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAdressTranscom AB Stockholm
Rålambsvägen 15
10026 Stockholm
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Transcom AB (org.nr 556201-3234)
Rålambsvägen 15 (
visa karta)
100 26 STOCKHOLM
Arbetsplats Transcom AB Stockholm
Jobbnummer 6029192
Observera att sista ansökningsdag har passerat.