Kundservicemedarbetare till Aller media

Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Borås
2016-09-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicemedarbetare till Aller media" (publicerad 2018-10-29) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Borås, Bollebygd, Linköping, Norrköping, Borlänge eller i hela Sverige

Vill du arbeta med Sveriges marknadsledande aktör inom populärpress? Är du målinriktad med stort kundfokus? Då kanske det är dig vi söker!

Just nu söker vi efter kundtjänstmedarbetare som vill utvecklas inom ett spännande uppdrag för en av våra uppdragsgivare; Aller media. Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vi strävar alltid efter att leverera den bästa kundupplevelsen och letar därför efter drivna och engagerade personer som kan hjälpa oss med just detta!

Aller media är Sveriges marknadsledande aktör inom populärpress och säljer 68 miljoner tidningar om året. De har några av Sveriges mest välkända varumärken inom veckotidningar, magasin och familjetidningar såsom ELLE, Café, Må Bra, Svensk Damtidning, ELLE Decoration, Allers, Hemmets Veckotidning, Hänt i Veckan, Femina och Residence. Aller media har levererat avkoppling, underhållning och inspiration till miljoner läsare sedan 1894 och utvecklar ständigt nya sätt att underhålla sina läsare. Varje månad läser i snitt 3,2 miljoner svenskar en eller flera av de ca 40 tidningar som ges ut av Aller media. Se hemsida: www.aller.se

Vi söker nu dig som:

Har ett stort intresse för kundkontakt och service.
Har en stark vilja att lyckas, är målmedveten och resultatorienterad.
Är flexibel och noggrann.
Har lätt för att skapa förtroende och relationer.
Tycker att merförsäljning är roligt!

Publiceringsdatum
2016-09-06

Kvalifikationer
Du har minst gymnasiekompetens eller motsvarande. Du skall ha goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift. Goda datorkunskaper är ett måste då vi arbetar i flera olika stödsystem.

Meriterande:

Erfarenhet inom kundservice/kundtjänst.
Utbildning inom service management eller liknande.
Erfarenhet av och/eller utbildning inom försäljning.

Vi erbjuder dig:

Ett varierande och utvecklande arbete.
En härlig och spännande arbetsmiljö med fantastiska kollegor.
Kundservice- och produktspecifik utbildning.
Friskvårdsbidrag samt möjlighet till massage på jobbet.

Du kommer att ingå i ett team där de huvudsakliga arbetsuppgifterna innebär att besvara telefonsamtal och mail från kunder gällande prenumerationer, reklamationer, betalningar och uppsägningar. En del fokus ligger även på mersälj och winback, så ett intresse för merförsäljning är viktigt. För rätt person finns goda möjligheter att utvecklas inom företaget.

Kundservice öppettider är för närvarande måndag - fredag 8-20. Man schemaläggs med varierande arbetstider och det finns även chans att till stor del själv påverka sitt schema.

Ersättning
Fast lön enligt kollektivavtal med Unionen + provision.

Din ansökan vill vi ha snarast, dock senast 12/9. Intervjuer och tillsättning kan komma att ske före sista ansökningsdatum. Du ansöker om tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida. www.releasy.se

Vi behandlar inga ansökningar via mail.

Då rekrytering sker fortlöpande kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu! Vid frågor om tjänsten, kontakta rekryterare Jennifer Tjernlund, jennifer.tjernlund@releasy.se

Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-09-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jennifer Tjernlund 0703779664 jennifer.tjernlund@releasy.se

Företag
Releasy Customer Management

Adress
Releasy Customer Management
Nils Jakobsonsgatan 5 D
50430 Borås

Kontorsadress
Nils Jakobsonsgatan 5 D, Borås

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3030993

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management: